ja godveromme ik moet gewoon NU op msn zijn want ik heb morgen me PWS presentatie en moet even het een en ander ontvangen van me partner Ik begin hem nu al flink te stressen
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Net kon ik 1 keer inloggen op MSN met het email adres die ik gebruik voor Xbox live MSN. Maar met mijn huidige kon ik maar niet online op MSN. Nu nog steeds niet. En ik kan ook soms dat ie zegt dat het wachtwoord niet klopt...ja suuuuuuuuure. Idioot dit hoor, gisterenavond had mijn broer er last van , nu niet. En nu heb ik exact hetzelfde.
Het leuke is ook dat de status bij de online status checker ook gewoon doodleuk weergeeft dat de "servers oke zij, en stabiel draaien" ... My ass!
Ja gaat echt nergens over, exact die code. Echt idioot dat ik net met een ander email adres op MSN kwam. Dus toen gelijk m'n huidige gecheckt, niks. Toen weer die andere en ineens werkte dat ook niet meer.
Ik heb heel de dag nog geen problemen gehad met msn. Het is wel vreemd dat sommigen het wel hebben, en anderen niet.
Ik had ook geen problemen totdat ik uitgelogd was. Daarna kon ik niet meer inloggen. Dus Conq, log maar eens uit en probeer het nog eens
Het moet niet veel gekker worden nu. Ik kan MSN weer op, met een ander email adres. Ineens blijft ie nu zeggen bij mijn huidige email adres dat het wachtwoord niet klopt. En die klopt zeker weten, want ik heb hier een programma die laat zien wat je password is. Bij 'password vergeten' kom ik ookniet echt verder. Dan kan ik em laten sturen naar m'n huidige email of naar een alternatief..die gvd vervolgens niet genoemd word. Kortom...ik ben aardig fucked.
80048820 = screwed up host files, heb ik ook O_O Edit: omfg easiest fix ever! Start->Run->C:/WINDOWS/system32/drivers/etc/->Het bestandje was zegt hosts.msn of dat lijkt op iets what met msn te maken heeft-> Knippern->Pleuroblaadje->Klaar
Je moet gewoon de nieuwe 8,5 versie van msn instaleren .. Heb ik ook gedaan en sindsdien werkt hij weer ...
Geprobeerd, maar werkt niet . Nogal kieskeurig dus... Had ik nu nog iedereen zen Skype-adres gehad, tot daar toe. Maar daar denk je natuurlijk niet aan...
Nee het is al goed weer. Op msn kom ik weer en ik kan ook weer normaal inloggen. Ik zoeken op google en ineens een directe link naar de pagina van hotmail waar ik eindelijk die fucking geheime vraag kreeg. Want via hotmail.com kwam ik niet bij een geheime vraag...daar kreeg ik alleen maar wachtwoord naar alternatief email adres sturen of wachtwoord naar huidig email adres sturen. Idioot dat ik via een volledige andere link daar eindelijk terecht kom. Gelukkig wist ik het antwoord op die vraag wel.
Ik heb een gmail account als msn. Dus niet .hotmail maar .gmail. Met hotmail gebeurt het automatisch dat je via msn ziet als je een nieuwe mail krijgt. Als ik op msn zit zou ik namelijk ook wel via een melding willen zien als ik een nieuwe mail heb ontvangen. Is dit mogelijk met gmail om deze melding te krijgen?