1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Googlen blijft lastig, ik weet het, maar mijn Google zegt wel wat oplossingen:

    Een link naar de MSN Site met dingen dat je kan doen: http://messenger.msn.nl/Help/#LQ4

    Of een oplossing ergens op een forum:
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb sinds kort een raar probleem, ik kan niet meer praten met iemand van msn terwijl we wel gewoon tegelijk online zijn. Ik heb echt geen idee waar dit mee te maken heeft...
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds vandaag een tergend probleem. Vanochtend zat ik met mijn Omnia op MSN waarna het mij opviel dat er maar 4 mensen in de lijst met contacten stonden. Terwijl dit er gewoon ongeveer 50 zullen zijn. Enfin, het zal wel weg gaan dacht ik. Nu meldde ik mij hier net thuis aan op MSN en zag ik letterlijk de lijst voor mijn ogen verdwijnen. Plaatje hieronder, helemaal leeg. Wat kan ik nu doen? Ik heb geen back-up van msn adressen of iets dergelijks.

    [​IMG]
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je misschien op je omnia ingesteld dat de contacten worden gesynchroniseerd met de contacten in je telefoon? (ja, de domste functie ever op messenger voor telefoons)
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lenny, die instelling ben ik wel tegen gekomen inderdaad. Wellicht dat ik die heb aangevinkt. Enig idee hoe ik het weer goed krijg?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee want ik heb tot nu toe altijd die rommel uitgevinkt :+
    Misschien als je nog een keer je aanmeld op je telefoon en dan zonder die synchroniseren met je contacten misschien dat het dan weer normaal word..
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke.

    Probleem heb ik gevonden. Mijn MSN contacten zijn ook toegevoegd aan het telefoonboek van mijn telefoon. Daar heb ik vanochtend een schoonmaak in gehouden, wat dus als gevolg heeft dat de personen ook uit msn worden gehaald. Nu is echter de vraag, hoe ik het weer terug krijg. Een harde reset waarbij alle fabrieks instellingen worden terug gezet zou helpen?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee dan heb je helemaal geen contacten meer:+
    Beetje lastige situatie dit, weet zo niet hoe je het kan verhelpen!
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zo, harde reset gedaan. Telefoon weer normaal, geen idiote instellingen meer. MSN is leeg op een paar mensen na die alweer begonnen te praten. Nja, ik heb van MSN op de mobiel even mijn buik vol :+ Tnx Lenny.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zet dan in je naam: "iedereen die in mijn msn lijst wil even met me praten!! 8)"
    Weet je meteen of je nog popiejopie bent ;)
     
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de laatste tijd vaak last dat de cam er ongelovelijk lang over doet om te laden.. Heb vernomen dat meer personen er last van hebben?

    Het ligt in ieder geval niet aan mijn internet, of de personen waarmee ik heb lopen testen.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Omdat ik veel vriendjes bij mij op school hoor praten over chatten, heb ik besloten om ook msn aan te sluiten. Ik heb nog niet veel contactpersonen, dus ik jullie mag toevoegen doe ik dat graag.

    Ik vind vooral de gezichtjes erg leuk zoals :) en (b) haha
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    lol

    die had ik eerst ook in mijn lijst is virus ofzo en je moet dan een mail sturen voordat da kan en dan krijg je allenmaal spam terug

    mijn vrienden doen wedstrijdje wie de meeste mails in inbox krijgt duss//
     
  15. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is geen virus, het is een chatbot die je allemaal nuttige informatie geeft mbt treinen, weer etc
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij is er weer een virus ofzo;

    Een meisje in mijn lijst heet Elske en ik praat daar heel veel mee nu haar email adres bevat een streepje tussen voor en achternaam.

    Ik krijg net opeens een bericht van elsketammes (schermnaam) met van die spam en er stond dat ik dat email adres niet in me lijst had. Dit emailadres was echt zonder tussenstreepje maar voor de rest wel identiek :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  17. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa er steken weer ene paar rare dingen de kop op
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had ze niet gewoon meerdere adressen? 8)
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Oke, ik heb iets heel raars. Als ik kijk bij m'n contactpersonen zie ik 'Manon%3A%29%28L%29=Manon:)(L)'' staan en als ik tegen iemand praat zie ik ook weer dat staan bij ipv m'n nickname :confused:. Ik had het zelfde probleem vanmiddag ook, en toen dacht ik dat ik gehacked was en had ik m'n wachtwoord verandert maar heb nu weer hetzelfde en meerdere mensen in m'n lijst heten ook zo :confused:. Ik meld me opnieuw aan en alles is weer normaal :confused:. Hebben meer mensen hier last van of zit iemand gewoon hardcore te kloten met m'n msn :{?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    WTF ? 8)
    Dus je hele lijst is manon, creepy :+
     

Deel Deze Pagina