1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    hoe doe je dat?:9
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechter muisknop op de emoticon op XBW. Je slaat hem op. Dan druk je bij MSN op ''een emoticon selecteren''. Dan ''alles weergeven''. Dan ''toevoegen'' en klaar is kees
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij mij zien ze er verschrikkelijk uit dan:+
     
  4. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met msn op dit moment. Ik kan geen één versie van msn meer instaleren want dan krijg ik de melding dat msn al op de computer is geïnstalleerd. Bij add/remove programs staat heel msn niet eens tussen, en in mijn program files ook niet. Iemand enig idee of er ergens een bestandje is waardoor windows denkt dat msn geïnstalleerd is?
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Al gekeken onder Windows Live Messenger ipv MSN Messenger?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon naar msn.nl/.com gaan en daar op messenger klikken. Kom je direct bij de DL link.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Fijn, ik word nu ook gedwongen om die nieuwe versie te downloaden. Ik had hem met een reden niet geïnstalleerd (hij is lelijk en ik ben dan al mijn patches kwijt) :mad:

    Edit:// Alles is nu weg, alleen die irritante zoekbalk staat er nog...
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige bij wie MSN het niet doet?
     
  9. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet het gewoon. Hele middag al trouwens
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Arg, nieuwe msn is en blijft kut. A-patch kan nog niet alles verwijderen, dus nog veel te veel troep in beeld. Daarnaast zit er een k*tbug in, waardoor ik in venster met contactpersonen steeds die gele balk in beeld krijg dat ik een uitnodiging heb (die ik dus niet heb). Overal moet je constant die gele balkjes weer wegklikken. Bah, wil oude versie terug. Waarom moesten ze deze update nou verplichten. :mad:
     
  11. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn natuurlijk ook gewoon alternatieven :) :
    Pidgin bijvoorbeeld. (Broertje van Adium voor de mac. Even gebruikt voordat ik m'n mac kreeg)

    En natuurlijk google: msn alternatives.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die ga ik eens proberen. Adium vind ik super. Ook hoe je bijv. geluiden in kan stellen bij gesprekken (nieuw, op voorgrond/achtergrond/inactief etc). Pidgin lijkt me dan ook een fijne cliënt, als ik het zo snel even bekijk op de site.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pidgin net ook geïnstalleerd. Werkt tot nu toe echt super :) Ook met het verzenden van een normaal .rar bestandje geen gezeik, ik niet tenminste. Die andere aan de andere kant met MSN had wel gezeik. Ben er erg over te spreken tot nu toe :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik kan in de avond nooit inloggen op mijn MSN, geen idee waarom. Nieuwe versie kan ook niet, want dan krijg ik dat ik die al heb geïnstalleerd. Nu wou ik MSN van mijn PC verwijderen en opnieuw installeren maar ik kan hem niet vinden tussen mijn programma's om te verwijderen. Wat moet ik doen. :+

    Foutcode moet aan mijn keypoorten liggen trouwens, maar heb gewoon internet en kan overdag wel op MSN?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt inderdaad prima! Lekker simpel msn. Geen grote buttons, balken en andere onnodige lay-out dingetjes die het 'mooi' moeten maken. Hier ben ik al een tijdje naar opzoek.

    omg, meerdere gesprekken worden samengevoegd in 1 scherm met tabbladen. Plugins voor extra functies. Ideaaaaaal. _O_
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand hoe je de volgorde van je categorieën kunt wijzigen?
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Gaat volgens mij niet, je kan er wel 1,2,3 etc. voor gaan zetten, want het gaat op alfabetische volgorde.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb inderdaad 1., 2. en 3. :+
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat had ik dus eerst.. Maar wil nu niet meer werken.

    Edit: Als ik me opnieuw aanmeld wel! :)
     
  20. Frank.V

    Frank.V HomeTheater

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen,

    Ik heb vaan problemen met inloggen op msn etc.. Nu heb ik Pidgin, maar dit vind ik eigenlijk niet helemaal fijn.. Het is heel simpel, maar de contactpersonenlijst vind ik niet heel erg overzichtelijk.. Weten jullie misschien nog alternatieven voor een andere soort msn?

    Gr. Frank
     

Deel Deze Pagina