1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kijkt nog naar oude messenger program file. Hij ziet de nieuwe als een andere executable "footprint". Dus wat doen we dan: eerst de firewall tijdelijk uitzetten en vervolgens kijken of alles dan wel werkt. Zo ja, firewall (welke betreft het trouwens? de windows xp firewall?) weer aanzetten en vervolgens handmatig de oude uitzondering verwijderen. En dan een nieuwe aanmaken en deze laten verwijzen naar (C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe) als ik het goed heb. Anders moet je even trial and error doen.

2. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er meer mensen met MSN die niet wil aanmelden?

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    jup het is hier al de hele middag zo ongeveer.. Maar ach het is ook veel te lekker weer om binnen te zitten msn'en:+

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er ook niet op.

5. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dan zal er wel storing zijn :)

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    nu heb ik dus mn firewall uitgezet gechecked(zelfde foutmelding) en weer aangezet. en msnmsgr.exe toegevoegd maar dan nog doet ie het niet. ik heb volgens mij de standaard xp firewall

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet inloggen...gebruik live messngr Plus

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    kon ik uur geleden ook niet, toen ik perongeluk op de aan en uit knop stootte en ik me pc weer aan deed, kon het ineens wel :D
    ''geluk bij een ongeluk dus'' :)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had ook zoiets, maar ik bleef gewoon keer op keer op die "Opnieuw Proberen" knop rammen. Guess what ! Hij werkt weer :9

10. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er niet op:confused:

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    D'r zijn ook akelig weinig mensen online. Meestal rond deze tijd zo'n 70/80 ... nu maar 10 8)

12. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Grrr...:mad:

13. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik heb sinds halverwege deze avond de volgende foutmelding voor windows live messenger:

Fout 81000314, 81000377 of 81000378:
    Als een van deze berichten wordt getoond is het adresboek of de contactpersonenlijst niet beschikbaar of alleen-lezen. Wacht enkele minuten en probeer je opnieuw aan te melden.

allemaal leuk en aardig maar et duurt dus al een aantal uur ipv een paar minuten... wat te doen?

edit... dit posten op XBW was kennelijk genoeg om et op te lossen, hij doet et meteen weer :p

Laatst bewerkt: 20 sep 2006
  14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Die foutmeldingen komen wel vaker voor. Soms komt het wel eens voor dat ik het alleen heb en voor de rest niemand, maar naar een paar uur of zelfs een hele dag is het weer 'vanzelf' opgelost.

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link, of een beschijving, van hoe je je hotmail-adres kan laten "sluiten"?

Ik was er gister, maar kan ik het niet meer vinden, terwijl ik er wat wil weg flikkeren O-)

via www.msn.nl enzo ist me nog niet gelukt...

EDIT: Gevonden!, hulp niet meer nodig, continue please...

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  16. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die weet hoe je iemand uit een groep verwijderd?
    Ik heb iemand in mn groep slaapverwekkend gezet, maar deze persoon wil ik wel uit mn vrienden-groep. Nu staat hij er 2 keer in. 8)

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer eens problemen met MSN Messenger (v. 8.0 eigenlijk WLM dus)...
    Ik zie geen aangepaste emoticons van anderen meer.
    Dan krijg ik gewoon een leeg vak, ook geen letters ofsow.

Verder kan ik niet zien wat anderen voor muziek luisteren.

Lijkt misschien zeikerig, maar die functies zitten er niet voor niks op, dan wil ik ook dat ze het doen :9

Ik heb MSN al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
    Maar nog steeds werkt het niet.
    Kent iemand dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

En is er misschien een tool die MSN volledig verwijderd? Dat er helemaal niks van terug te vinden is voor Windows? Want mijn eigen instellingen blijven telkens staan, zelfs als ik mappen verwijder in Documents & Settings die te maken hebben met MSN (Live Contacts, Contacts, Messenger)

Edit:
    Laat maar zitten.
    Na 36x opnieuw installeren, mappen verwijderen die door WLM gebruikt worden werkt die weer goed

Laatst bewerkt: 3 okt 2006
  18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 't probleem ook, en misschien helpt het nu ook wel als ik het hier post! :+ Alleen bij mij is het nu al 2 dagen. Hier ook een Print-Screen.

Is hier iets aan te doen of gewoon wachten? Ik gebruik trouwens gewoon MSN Messenger (7.5 denk ik).

19. basovich

basovich Guest

heb nu windows live hotmail beta.
    Damn duurt best lang voordat hij in het postvak komt, maar wel een grotere verbetering tov hotmail.

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Had ik daar straks ook. Ik dus zoeken op google hè, en toen stonden er een aantal dingen die je kon proberen. Een van die dingen was de systeem tijd veranderen, als deze niet goed stond.

Dat was ook zo in dit geval. Nou ik dus de tijd veranderd, en waarempel ! Hij werkte weer :)

Deel Deze Pagina