1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou ik even voor je moeten opzoeken maar het lijkt me sterk dat dat niet mogelijk is. Gevonden, als het goed is moet je in het menu bij digsby op digsby -> my status -> listening to .... klikken en dan zou het moeten werken.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh shit, nu heb ik een toolbar in mijn Firefox staan, dacht ik nog zo goed gekeken te hebben. Hoe krijg ik die er weer uit? En over dat naar muziek luisteren, er staat alleen maar 'Listening to music' niet welk nummer ik luister...ah well.

    Ook files versturen gaat helemaal niet tot nu toe, de boel word gewoon gecancelled...slaat nergens op. Waarom fixen ze die fucking MSN niet gewoon met die active links.

    Deze MSN heb ik nu

    http://www.oldapps.com/msn_messenger.php?old_msn=1?download

    Werkt prima qua links en alles.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk staat deze bij je programma´s dan kan je het daar verwijderen. En ja het versturen van bestanden over digsby gaat traag.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik ben van Digsby afgestapt. Files versturen ging hier niet eens zelfs, dus toen eens gezocht naar oudere MSN's en eentje gevonden, hoppaaaaaaa.
     
  5. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je me kunnen via welke site je die msn hebt gevonden, en hoe ik die kan installeren :eek:.. heb echt haat aan de nieuwe msn

    thnx :thumbs:
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nogal een frustrerend probleem. Ik kan me aanmelden op msn, en me gewoon op 'online' zetten. Echter, mijn contactpersonen zien niet dat ik online ben. Als ik dan offline ga praten, krijg ik soms maar de helft terug van wat ze zeggen. Ook als ik me op e-buddy of andere dingen aanmeld, kom ik niet online te staan.
    Als ik op de pc op het account van m'n broer ga, en op m'n laptop op het account van mezelf, dan sta ik wel gewoon online, maar dit zal wel komen omdat we dan op hetzelfde netwerk zitten.

    Waar kan dit aan liggen, want het is behoorlijk frustrerend.. moet ik soms bepaalde poorten openzetten, en zo ja welke?
     
  7. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb soms precies het zelfde probleem, zwaar irritant. Iemand een oplossing?
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik je die nieuwste msn? Ik heb 't nu even werkend gekregen, maar valt wel nog vaak na 10 minuten weg.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ohjee, er staat nu bij mijn MSN-versie:

    There is a new version of messenger available, Get it now!

    maar ik wil niet!:mad:
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Lekker dan, log ik in zijn alle contactpersonen weg :F: Hopelijk ligt het aan het feit dat ik op school zit want anders word ik echt chagrijnig :mad:
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Had mijn stiefzusje ook al laatst.. nu is ze alles kwijt :+
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Berichten komen weer eens niet aan bij verschillende mensen. Hoor dat er meer mensen last van hebben.
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja joh wat een schijt functie.. links zijn er toch om aan te klikken of niet dan?! :mad:
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog meer mensen die last hebben van langzame videochat?

    Of is het mijn webcam of de persoon waar ik mee webcam het schuld?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou heb ik gvd een 2007 versie van MSN, een weekje of twee draait ie al goed en nu begint deze ook te kutten. Links werken nog gewoon,maar nu heb ik ineens dat mensen offline staan terwijl ze gewoon online zijn. Ook dat ik een bericht verstuur en constant een error krijg dat het bericht niet is aangekomen. Tyf ff lekker op...pfffff.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik krijg er ook helemaal de schijt van! heb 2009 en soms heb ik ook dat offline gedoe en nu krijg ik dit telkens, "Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden: " en er zijn geen problemen met mijn internet! owja en de links werken ook niet!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die links zijn omdat er virussen verspreidt worden via MSN, en ik heb nu ook regelmatig dat berichten niet bezorgt worden :mad:, wat een schijtprogramma is het ook
     
  19. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd ook dat iemand zegt van "ik ga er vandoor, doei" en dat ze een half uur later nog steeds online zijn. Mensen komen wel online, maar kunnen op 1 of andere manier niet meer offline. Wel als ik uit en weer inlog, dan zijn ze wel offline.

    Ze staan dan wel op online weergegeven, maar in feite zitten ze niet meer achter de computer. Ook dan komen de berichten niet aan als je wat wilt zeggen tegen ze.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaat goeeeeeed met MSN tegenwoordig zeg....NOT! Had ik onlangs de nieuwste versie geinstalleerd (2011) en mijn vader ook, en hij stond gewoon offline terwijl hij online was. Dus het maakt allemaal niet meer uit welke versie je van MSN hebt zo te zien,niet te geloven.
     

Deel Deze Pagina