Welke is de nieuwste versie zonder dat live essentials gedoe? Dus een oude normale msn zonder extra troep.
Of het aan MSN of Windows 7 (nieuw voor me) ligt geen idee maar kun je daar niet zoals in XP een icoontje rechtsonder krijgen? Ik heb nu gewoon een prog erbij in de taakbalk en die sluiten betekent MSN afsluiten en kan niet met 1 muisklik zien of ik nieuwe mail heb, steeds nieuwe window en weer sluiten en dat gedoe.
Mooi. Geen overdreven ruimte in beide taakbalk en in MSN zelf. Dat essentials is gewoon 75% ruimte voor ads en nieuwsstuff en 25% msn.
Bedoel je dat met online weergeven? Zo ja, dan moet je je via hotmail uitloggen. Zo'n klein schermpje op hotmail, linksonder.
gatver wat is msn toch een flut progamma, en toch blijf je het gebruiken ... Nu heb ik dat wanneer ik dat blad met alle smileys laad msn 9 v/d 10x crasht, verdomd irritant! Meer mensen hier last van?
Heel m'n contactenlijst is verdwenen! Komt dit omdat er spam via mijn mail wordt gestuurd? Spam zoals: 'Dear friend..' en 'Ik heb een iPhone gewonnen!' worden af en toe weleens vanuit mijn emailadres naar mijn contactpersonen verstuurd. Is wel erg klote dit! Heb er een paar handmatig moeten toevoegen, maarja om nou 400 contactpersonen weer toe te voegen..
De laatste tijd kan ik geen berichten ontvangen op msn. Ik kan wel tegen mensen praten en zij ontvangen dit dan ook. Maar als ze willen antwoorden kan dit niet. Ook heb ik echt tergend veel disconnects de laatste tijd. Iemand hier ervaring mee en weet waar dit aan ligt? Bij voorbaat dank Edit: Installeren van een oudere verse heeft blijkbaar geholpen.
MSN doet raar, heel raar de laatste tijd. Ik zit bijvoorbeeld in een gesprek met iemand en hij/zij zegt 'Heb je het al gehoord van dit en dat...' en dan 5 minuten later bijvoorbeeld krijg je exact hetzelfde zinnetje nog een keer, en dan staat er alleen het email adres van die persoon, niet gewoon de naam. Hoezo vaag en irritant.
Ik heb een probleem, niet zo zeer met msn maar met hotmail. Als ik wil inloggen op hotmail dan krijg ik de melding dat m'n account is geblokkeerd, omdat er waarschijnlijk iemand van die spammail vanaf dat account verstuurd. Dan wordt ik doorgestuurd naar een formulier om het account weer te activeren. Nou vragen ze aan het begin alleen wat persoonsgegevens, maar aan het eind vragen ze wachtwoorden en ook creditcard gegevens, wat mij een beetje overbodig lijkt. Dus ik vertrouw het niet helemaal. Kortom, weet iemand een oplossing of ben ik gewoon fucked?