1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt de link wel? Controleer het veiligheidscertificaat.

    En misschien heb je een virus dat je doorstuurt naar die neppagina. Controleer je computer er eens goed op.
     
  2. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er allemaal wel legit uit, zit ook een beveilegingcertificaat bij(dat sleuteltjes in de adresbalk is groen). Virusscan is net klaar en kan niks vinden.

    Ik krijg kreeg trouwens van de week, ook van mensen te horen dat mijn Gmail, spam aan het versturen was. Is daar nog wat aan te doen?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Meh, kut MSN.
    Nieuw account, op verschillende manieren contacten geĆ«xporteerd vanuit oud account en geĆÆmporteerd in nieuw account, opnieuw toegevoegd etc, maar nee, invites komen niet aan, dus msn lijst blijft zo lekker leeg. Zit ik wat via de site te proberen, zie ik dat ik weer hotmail service heb, zout op met die onzin, ik wil msn-en, al die troep hoef ik niet meer.
    :mad:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ineens sinds vandaag vind MSN Messenger het leuk om een gekke error te geven, en vervolgens te sluiten.

    Messenger 2009 (omdat de nieuwste belachelijk is...tenzij ie nu beter is..)
    Windows 7

    Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik krijg geen enkele uitleg wtf er aan de hand is.
     

Deel Deze Pagina