1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Me too, En ik verwacht nou net een belangerijk mailtje....
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Raar vond ik dat ik nix kon zeggen, maar dat ik me wel gewoon aan kan melden, en aanpassingen in MSN-schuilnamen kan zien? Was wel een middagje mailen ipv. msn voor mij :p

    Ik zou wel eens willen weten wat jullie hiervan vinden:

    Over msn is het makkelijker jezelf beter voor te doen (op het gebied van meisjes versieren, vertrouwen winnen etc.) en is het makkelijker om iemand uit te schelden/ruzie te zoeken





    Tell me :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2006
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Inf1nity: Heeft niet echt met MSN te maken eigenlijk :9

    Maar je hebt wel een beetje gelijk, maar ik denk dat het ook voor een groot gedeelte niet te maken heeft met jezelf beter voordoen, maar met opener durven zijn.

    Maar wat vind je zelf? ;)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je jezelf af moet vragen of het uberhaupt wel verstandig is je beter voor te doen dan je werkelijk bent....de waarheid komt in een persoonlijk contact toch altijd aan het licht. En wat is het nut van schelden/ruzie zoeken via internet ? :confused:
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    :cool: grappig dat je nu even niet ingaat over het nut van meisjes versieren via msn.
    je kunt je wel anders voordoen, maar beter voordoen lukt imo niet. Tenminste ik heb altijd al vrij snel door hoe iemand is. Gewoon jezelf zijn is dan nog het beste. Alhoewel..ik heb vaak dat mensen me volgens mij al redelijk snel vertrouwen..soms komen ze na 5 minuten al met de grootste geheimen :{ .
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik MSN liever niet als middel om mensen beter te leren kennen. Als ik die behoefte echt heb, dan zoek ik ze wel op.
     
  7. KriisS

    KriisS Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is telkens een link die bij mij wordt verstuurd naar mijn contactpersonen.. Ik heb geen idee hoe ik dat weg kan krijgen? help iemand?
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    virus...
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn msn doet het weer eens niet.
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Mijn hotmail in box doet echt vreemd. Als ik bij dat nieuwe live wil inloggen doet hij echt vaak niet. Alleen in firefox doet hij het. Echt vreemd
     
  11. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt hier gewoon!

    p.s. het is Core 2 Duo ipv Core 2 Dual:lol:
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    msn is bij mij en nog wat mensen opnieuw aant flippe! :mad:
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Works fine here
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    bij mij en andere mensen komen de berichten ook niet meer aan.. gevolg is dat iedereen gaat praten via offline online komen..:emo:
     
  15. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    tis weer van da :mad:
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    en het werkt nu allemaal weer goed:)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb al een paar weken dat ik msn niet kan gebruiken. Heb de standaard windows msn geprobeert, msn 7.0 en Windows Live Messenger, allemaal dezelfde fout krijg ik.
    Zodra ik mijn email adres in type kan ik niks meer doen, dan pas na een minuut zie ik wat ik getypt hebt en kan ik weer verder. Als ik dan vervolgens wilt inloggen krijg ik meteen een venster met:
    "Het aanmelden met Windows Live Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw."
    "foutcode: 80040111".
    Iemand enig idee? :)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ik wist nie precies waar ik dit moest vragen dus dan doe ik dat hier maar. Ik heb sinds vandaag een laptop maar nu kan ik hiermee niet op mijn msn account. Ik heb een msn account via gmail en mijn oude hotmail account werkt wel op mijn laptop. Op mijn andere pc werkt de gmail account wel dus weet iemand hoe ik op mijn laptop ook via mijn gmail op msn kan:confused: Ik krijg namelijk steeds de melding dat het wachtwoord of email adres niet klopt terwijl die wel zo is, ik kan namelijk wel gewoon op mijn mail komen.

    thnx
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2006
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    misschien moet je je gmail nog aan je msn profiel koppelen?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    dat is toch als het goed is al gebeurt? Weet jij toevallig nog hoe dat moet? het is nogal lang geleden. In de tussentijd ga ik wel ff googlen :)

    Edit: ik heb er verder op internet niks over kunnen vinden. En om nou een nieuw adres aan te moeten maken....

    Edit: msn doet het nu met mijn gmail, het lag aan windows messenger die moest ik eerst verwijderen....
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2006

Deel Deze Pagina