Mijn vriend Jakob (snakie, hier op xbw) heeft een vraag. Kan iemand uit West-Friesland of daarbuiten zeggen of je met Multikabel ook op xbox live kan. Misschien is hier al een topic over zeg het dan ff. Maar geef zoiezo plz ff antwoord!
Nope zelfs met de betatest kwam ik zonder moeite on-line dus je zult geen problemen krijgen .. en anders help ik je graag
Ik krijg opeens hartstikke zin in live Mare mag ik je toevoegen op msn, als er dan nog problemen van komen?
mjaw Ik ben bijna 24 uur perdag op deze site .. en ik ben meestal 1 uur op msn ... dus je bent sneller als je het hier post ... en als ik er niet ben in Pejannl er ook nog .... cu on LIVE!
Ack... Dat gold voor mij het zelfde. I.h.a. mag een bepaalde internet provider geen problemen opleveren, mits je maar een voldoende snel abonnement kiest. Dus tenminste 128Kb uplink. Als je dat hebt zit je verder wel safe. Dus niet het goedkoopste abbo van Multikabel (Easy) kiezen want daar gaat het niet mee. Maar de beide Power abbo's zijn prima. Volgens mij kan het ook met het Family abbo. * kijkt vragend naar Fardo... Is 256 Kb downlink nou genoeg of moet het 384 zijn?
256 kb is eigenlijk te weinig (maar sommige kunnen aardig draaien), maar ja de ene 256 kb is de andere niet ... dus Microsoft stelt als minimum eis 384 kb down en 128 KB UP
Ik heb MXstream bij planet internet (adsl-comfort) Ik heb 768kb downstream en 128kb upstream. Dat is wel genoeg
jeb dat is genoeg .. we hadden het over de minimum download (MS zegt zelf 384 down/128 kb up) maar in de regel is 256 kb genoeg (alleen de ene 256 KB is de andere niet) ... en hoe sneller je connectie ... hoe minder lag
Hoe kun je zien wat voor upstream en downstream je hebt? Als je kabelinternet te langzaam is wordt je dan geweigerd of kun je dan wel online maar je hebt iets meer lag? Ik woon zelf ook in Hoorn, maar weet echt niet welk type multikabel ik heb. Kan ik dat ergens checken? Enne verder, ik dacht als oplossing een extra kabeltje te kopen die vanaf het apparaat loopt die het kabel internet ontvangt naar de xbox. Dit omdat de kabel die er nu in steekt helemaal de andere kant op loopt, achter kasten langs naar de PC. Nu is mijn vraag is zo'n kabel overal tekoop en is ie cheap? Deze connectie zou IMO wel handig zijn aangezien ik dan de kabeltjes kan wisselen bij de bron en niet bij de PC. Dit is allemaal mogelijk?
Veel vragen tegelijk: 1: Snelheid controleren. Een goede test vind je op http://www.speedtest.nl/ 2: Word je geweigerd als je snelheid te laag is? Dat verschilt per game. Bij een game als MechAssault kom je met een te lage snelheid niet eens meer de lobby in, bij andere games kun je wel starten maar krijg je tijdens het spelen enorm veel last van lag (=vertraging). Als dan iemand op je schiet ben je al dood nog voordat jij de tegenstander ueberhaupt kunt zien. Dat is niet erg leuk, dus. 3: De kabel die je nodig hebt is een gewone netwerkkabel. Vertel in de winkel dat je een UTP CAT 5 kabel van xx meter nodig hebt. Meestal krijg je ze goedkoper als je even in de Gouwe Gits zoekt naar een electrotechnisch installatiebedrijf en daar naar de prijs vraagt. 4: Cheap? Tsja... wat zal ik zeggen... Elke cent die je niet aan een game of aan bier uit kunt geven is een verloren cent, dus in principe is elke kabel te duur... Maarreh... Let even op: Wat voor kabel loopt nu van je modem naar je PC? Is dat een USB kabel? Zo ja, dan kun je het wel shaken. Als dat een gewone netwerkkabel is dan zijn bovenstaande antwoorden helemaal goed.
As-t-ie aan je PC kant in een USB poort zit dan is het een USB kabel. Euh... ezelsbruggetje... Als de kabel aan beide zijden de zelfde stekers heeft (met 8 van die koperen streepjes naast elkaar) dan heb je een netwerkkabel. Als de stekker aan de ene kant een beetje rond is en aan de andere kant plat dan heb je een USB kabel. Waarom je het dan kan shaken? Omdat een USB kabel niet in de Xbox past.
dan kan het niet via een directe connectie ... dus moet je gebruik maken van ICS of een andere modem kopen
Krèk. En dat wou ie nou net voorkomen, want zijn puter staat aan de ene kant en zijn Xbox aan de andere kant van de kamer, terwijl de modem ergens in het midden staat. Dus nou maar duimen dat ie een ethernet modem heeft.
Download snelheid: 96.0Kbyte/s (768.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) Dat heb ik Maar je kan ondertussen niet downloaden via je pc? of op je xbox? Of kan je ondertussen gewoon spellen?
Je kan wel downloaden ... maar dan krijg je last van Lag ... je kan maximaal maar 768 kb over jouw lijntje ... als je dat deelt met meerdere pc's betekend het dus dat jouw snelheid op jouw xbox lager is.. (dus laggie)