Waar is ADSL allemaal beschikbaar?? want als ik m'n postcode intyp dan zegt hij dat er geen ADSL abonnement beschibaar is... (1716 VP Opmeer) weet iemand wanneer ADSL in Opmeer beschikbaar is?
NB je kan het vinden door het commando ipconfig /all te gebruiken Hoe vind ik het MAC-adres van mijn pc? Ga als volgt te werk om het MAC-adres te achterhalen in Windows 98 of Windows ME: Klik op de pc op de Windows-knop Start en op Uitvoeren. Typ winipcfg en klik op OK. Klik in het venster dat wordt weergegeven op de knop Meer info. Het MAC-adres van de pc wordt vermeld bij Adapteradres. Ga als volgt te werk om het MAC-adres te achterhalen in Windows 2000 of Windows XP: Klik op de pc op de Windows-knop Start, klik op Verbinding maken en selecteer Alle verbindingen weergeven. Klik in het venster Netwerkverbindingen met de rechtermuisknop op LAN-verbinding en selecteer Status. Open het tabblad Ondersteuning in het venster Status van LAN-verbinding en klik op Details. Het MAC-adres van de pc wordt vermeld bij Fysiek adres (Physical Address). Je geeft dit MAC-adres op in de configuratie van je Xbox door naar Network Settings (Netwerkinstellingen) te gaan, 'Geavanceerd' te selecteren en het twaalfcijferige MAC-adres in te voeren in het veld voor het MAC-adres. Gebruik geen streepjes in het venster 'Advanced' (Geavanceerd), maar alleen letters en cijfers.
Als ik dit intik verdwijnt het beeld steeds met de gegevens? Het sluit steeds weer af??? Ik heb zelf al een manier gevonden typ eerst cmd in.....bij uitvoeren dan ipconfig /all en bij mij staan er al 2 verschillende DNS dinges dus het zal wel goed komen....
Ik heb alle gegevens ingevoerd....als hij zeg maar alles gaat configureren staat er Connected to Xbox Live.... Maar als ik TIJDENS RS3 dus wil inloggen op xbox live zegt hij steeds could not connect to xbox live....en bij troubleshooting alsie gaat configureren zegtie steeds van wel....? Ligt dit ook weer aan setting met router ofzow of wat?
En al ik zeg maar zonder spel opstart en hij probeert te connecten zegtie: Xbox Live is not responding please try again later? Terwijl hij wel altijd bij troubleshooting connected raakt ik wor dgek!!
Kun je wat nauwkeuriger je probleem omschrijven, want volgens mij vergeet je de helft. 1: Vul het formulier in dat in ed Lan/Live FAQ genoemd wordt. 2: Meld precies wat er wel en niet gebeurt zodat wij een clou hebben wat je precies bedoelt.
Mensne, ik heb een vraagje, kan je met het power pakket van multikabel op live spelen(of was het nou power plus?) Edit: Laat maar, heb al gevonden dat Power: 1024 kbps downstream en 128 upstream
IK heb het antwoord gevonden....ik moest hem rechtsstreeks vanuit mijn modem doen maar dat is binnekort niet meer haalbaar.....ik heb een router.....ik denkl niet dat ik jullie help met welke router ut is anders moet ik sowieso weer kijken Maar zijn daar ook hulpoplossers voor want op xboxconnect deed hij het prima?
Ik krijg bij speedtest alleen nooit de goede upload voor xbox live en mijn power pakket, want het is altijd lager dan 128 Kb, terwijl mijn download veel hoger wordt getest dan normaal is bij power pakket. Theoretisch kan ik dus op live, maar in de praktijk net niet?
Hey, Ik heb nou ook een probleempje met xboxlive, ik had eerst een router en hij deed het 2 weken normaal totdat hij zei dat m'n DNS server niet meer klopte... bel ik de winkel op en hij zegt dat ik de router kan ruilen... nu probeer ik rechtstreeks via de modem ( dus zonder router ertussen) maar dan kloppen de IP adressen opeens niet meer als ik troubleshoot doe... als ik op network opties druk en dan IP instellingen staat overal ook 0.0.0.0 dit kan dan toch nooit kloppen?? weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? En met router stonden wel alle IP adressen goed... Erg bedankt
Uhm als jij overschakelt met internet van pc naar xbox of andersom....zet jhe dan wel steeds je modem 10 seconden aan en uit? want dat kan niet je modem moet zich eerst aanstellen aan de instelling van de xbox....ik denkd at het dan is opgelost dus tien seconden uit terwijl de stekker in de xbox zit....
Misschien vermeld ik iets ouds,maar voor mij is het nieuw! Ik krijg net een mailtje van Multikabel. Geachte Power-abonnee, We hebben goed nieuws: in februari 2004 worden zowel de downloadsnelheid als de uploadsnelheid van uw abonnement verhoogd. Uw snelheid bedraagt nu 1024/128 Kbps. Dit verandert per februari in 1536/360 Kpbs. DIT IS GEWELDIG!