Zeker weten, nu weet ik tenminste dat ik zeker Xbox Live kan nemen (heb al een star kit, had ik bij rainbow six gehad die ik had gewonnen)
Hier staat alles in: Prijsverlaging en snelheidsverhoging kabelinternet 24 december 2003 Multikabel verhoogt in februari 2004 de snelheid van de meeste van haar kabelinternetabonnementen. Per 1 februari gaan tevens een aantal tarieven omlaag. Multikabel wijzigt opnieuw de specificaties van haar kabelinternetproducten. In oktober van dit jaar zijn de snelheden en prijzen al aangepast en vanaf februari kunnen abonnees van Multikabel nog sneller surfen en downloaden en bij de meeste abonnementen ook voor een lager abonnementstarief. De downloadsnelheid van het Family abonnement verdubbelt van 384 Kbps naar 768 Kbps. De andere breedbandabonnementen wijzigen ook. Zo gaat de downloadsnelheid van Power van 1024 Kbps naar 1536 Kbps en de upload wordt verhoogd van 128 Kpbs naar 360 Kbps. De abonnementskosten voor Power gaan per 1 februari omlaag van € 46,- naar € 43,- per maand. De uploadsnelheid van het XL-lerate abonnement wordt verhoogd van 512 Kbps naar 768 Kbps. Bovendien betalen abonnees vanaf februari maandelijks € 16,- minder want het tarief gaat omlaag naar € 69,-. De download van 4096 kbps blijft vooralsnog ongewijzigd. Ook wijzigt het tarief voor X-tra, de abonnementsvorm met de hoge uploadsnelheid, van € 99,- in € 85,-. De specificaties van 1536 kbps downstream en 1024 kbps upstream wijzigen niet. Multikabel heeft haar abonnees per e-mail geïnformeerd over de komende wijzigingen. Easy en Family abonnees die verder voor 1 maart 2004 overstappen naar Power of een andere hogere abonnementsvorm, krijgen een webcam cadeau. Deze actie geldt ook voor Power-abonnees die overstappen op XL-lerate.
Ik heb gisteren een Xbox Live Starter kit gekocht, en wil nu natuurlijk gelijk op Live gamen. Ik heb kabel van Multikabel(1024/128 in februari word dit 1536/360) Ik ben alles Manual aan het invullen, maar ik weet bij een paar dingen niet wat ik moet invullen: -Host Name -User Name -Password -Service name. -MAC-adres ( op me Xbox staat een heel ander MAC-adres dan op me PC) Daarnaast zegt me Xbox steeds dat er geen DNS servers gevonden worden, terwijl ik ze allebei heb ingevuld.
Alles leeg laten, behalve het MAC adres. Dat moet je even van je PC kopieren. /edit: Ik ga er van uit dat je je Xbox rechtstreeks aan je modem hebt hangen en dat je geen router hebt, toch?
Ja klopt, sorry, vergeten te vermelden. En daarna gewoon op connect drukken? Edit: Ok, bedankt hij doet het nu
ik merk nog steeds nix... en als ik de test op speedtest doe geeft ie aan dat de snelheid omhoog is maar als ik test dan is ie gewoon hetzelfde als 1 maand geleden... de snelheid
ehm .. op speedtest is de snelheid toch hoger? de waardes van je dashboard zijn niet correct en slechts ter indicatie .. het word namelijk gemeten ten opzichte van de server in Amerika ... als speedtest aangeeft dat deze hoger is ... heb je een betere waarneming ... deze server staat in Nederland
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe UTP-kabel, zodat ik niet elke keer met één kabel door het huis hoef te lopen. Nu zit er een in de Xbox en een in de PC. Als ik op Xbox Live zou willen, hoef ik alleen de kabel bij de modem te verwisselen. Maar als ik nu op Xbox Live wil, zegt de troobleshooter steeds dat de kabel er niet in zit. Hij zit er toch echt in. Ik heb ook geprobeerd om een andere kabel te gebruiken, omdat de nieuwe fout zou kunnen zijn, maar de oude kabel doet het ook niet. Beide kabels doen het wel gewoon als ze in de PC zitten.
dan moet je alles voor 1 minuut uitzetten, ( modem + xbox ) het is het proberen waard. ik heb hetzlefde als jouw en ik moet dit dus ook doen,
Ey gasten doet xbox live het ook op multikabel mijn vrienden zegge van niet,maar ik geloof er niets van. plzzz geef andwoord anders kan je een mailtje sturen naar deadoralive65@hotmail.com