Hey. Vanmorgen heb ik nba 2k3 binnen gehad van dimensionplus.nl Ik begon ff offline tespelen en het bleek al snel dat dit een lekker pittig spelletje was Des temeer voldoening uiteraard als ik van iemand win straks Anyway ik besloot meteen ff het live gedeelte uit teproberen. Ik vind de friendslist aardig uitgewerkt want je ziet goed welk spel er gespeeld word door je "vrienden". Het viel me op toen ik naar games zocht dat er maar ongeveer 3 beschikbaar waren. Dat is en blijft een minpuntje uiteraard hoor dat ik niet tegen gasten uit usa kan spelen maar ok. Mn eerste live game was tegen een franse gast en die verloor ik met 76 tegen 35 De score boeide me niet echt want ik genoot echt tijdens het spelen.Er was echt totaaaaal geen lag aanwezig en dat is natuurlijk pure klasse. Ook is en blijft het geweldig om gewoon telullen met je tegenstander Ja zeker geen miskoop!!! Ps: ik denk dat er vanaf nu een nieuwe verslaving bijkomt Nba beats motor gp in mijn ogen (ik hou ook van sportgames he)
Ja ik was alweer spelen joh Tot nu toe maar 1 nederlander tegen gekomen Was eigenlijk een fransman die een heel klein beetje nederlands kon maargoed Ik gaat nu ff wat shit regelen en daarna voeg ik je ff toe vriend. Ik wil weleens weten hoe je bepaalde dingen ken doen hehe. greetz
dope games hotshot..eindelijk een keer weinig lag van mij kant...die games waren echt spannend tussenstand 1 - 1
Goedenmorgen op deze koningendag Gisteravond tot laat nba gespeeld en heb al het 1 en ander bijgeleerd. Vergelijk me niet met de meeste op live want die zijn stukken beter hehe. Gister ook 2 potjes gespeeld die bij mn score toegevoegt werden. Heb er 1 gewonnen tegen een duitser,en 1 verloren tegen een fransman. Ik gaat nu eerst heel goed oefenen voordat ik weer die geregistreede games ga spelen
Ik ga morgen ook NBA 2K3 halen en sinds vandaag doet mn live het, dus hopelijk zie ik jullie dan morgenavond Live
whahaha zeker... die eerste street game won je makkelijk in de tweede stond je ook zoveel voor, maar je wou zo mooi doen met je alley oop , dus k ben maar terug gekomen en heb em van je gestolen *) en die twee echte games waren zeker spannend
******rr wat een naaistreek , ze hebben alle records gewist ...iedereen begint dus weer met 0-0-0 ...gebeurt dit elke keer ofzo???wrom hebben ze dit gedaan i dont get it
whahaha..de mijne was echt top, 2 gewonnen 6 verloren, 2 keer achter elkaar gewonnen, k ben ineens goed...
Het valt me ook op dat de bovenste 40 maar in de stats worden getoond En als je al iets van 20 ranked games had gespeeld kwam je er vorige maand zo te zien al in te staan.... Moest je er alleen wel iets van 15 hebben gewonnen
dat vind ik wel een beetje vaag als het waar is..waarom houden ze niet gewoon maandelijkse en wekelijkse stats bij maar misschien is het ook omdat er veel gecheat wordt je kan namelijk cheaten door de game op pauze te zetten en dan te wachten tot de ander opgeeft
hmmm maar iemand had iets van 130 overwinningen en 15 verloren...how the fuck speelt ie zoveel games ??