1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] NBA 2K3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 28 mrt 2003.

  1. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Aha, Ik hoopte al dat die fransman een hartaanval achter zijn xbox had gekregen maar hij zat gewoon op mij te wachten (ruim 10 minuten) tot ik eindelijk wegging. Ik vermoedde al zoiets want bij elke punt die ik maakte liep hij me toch te vloeken.
     
  2. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand probeerde dat, maar k bleef lang w8en ;)
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    soms heb ik ook ruzie met die franse over de camera instelling heel irri :D, ik wil altijd vanaf side view spelen...dus die gast hele tijd terug switchen naar head view ..ik weer terug naar side view echt 3 min ging het zo door , ik vond dat ik de "baas" was , want ik was de host :D....en dat van de hele tijd op pauze heb ik ook al paar keer gehad :confused: en ook dat ze maar fouls blijven maken zodat het plezier er ook snel vanaf is ....maar goed tog blijft het een van de vetste live games vind ik....
     
  4. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    idd. maar het hangt er wel helemaal van af tegen wie je speelt of je lol hebt of niet. Sommige gasten zijn echt irritant. (lees :kunnen niet tegen hun verlies) niet dat ik altijd win ofzo maar ik speel het spel dan wel uit.
     
  5. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, en nog een irri ding is dat bijna alle fransen de lakers nemen ...echt een stelletje schapen zijn het ook
     
  6. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jullie trouwens allemaal een friend request gestuurd, ben die fransen een beetje zat wil wat vaker tegen een nederlander spelen(tot nu toe pas 1 keer)...hoop trouwens dat de lakers er in de 1e ronde uitgepleurt worden , maar dat zal wel niet wel snoe voor de wolves
     
  7. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie nba 2k3 al is zien liggen bij wat meer winkels dan alleen op internet en bij schuitema, want ik wil em niet via internet bestellen omdat ik nog voor een 'vermogen' aan cd-bonnen heb liggen die ik is wil aanspreken, en ik wil die game toch echt binnenkort hebben |:-
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mediamarkt(den haag) heb ik um gekocht en volgens mij hebben ze um ook wel bij free record (waar je vermogen aan cd bonnen kwijt kunt :D)
     
  9. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha ja toch, stomme view, side is de beste...
    ik verlies bijna altijd als ik op die eerste view speel, high ofzo...
     
  10. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook zoiets: Ga ik net een spel beginnen kiest die gozer (Mano7 , hij zegt niks dus ik weet niet waar die vandaan komt) een team(lakers( dus ik kies de knicks en druk op start. Verandert die mongool zijn team in een all star legend team. Hoe bijdehand ben je dan.

    Ik heb hem nu op pauze staan en ga eerst ff eten en als ik terug ben speel ik wel verder tegen de computer . :+
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    mmm lekker gegeten en die mafkees is weg. De game is trouwens ook gestopt. Ik nam ff aan dat ik dan tegen de computer verder kon maar dat is niet het geval.(maar ik heb ieder geval niet verloren)
     
  12. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Flippen man....
    Vet moeilijk om te blokken en te stealen...
    Gasten lopen allemaal zo door mijn verdediging heen ik maar zwoegen om bij die basket van de tegenstander te komen....

    Beetje frustie NBA 2K3.....

    Of heeft iemand nog goede tips ??? :D
     
  13. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel oefenen. en je kan mij een friend request sturen om tegen mij te oefenen. (hint : ik ben ook nie zo goe) of een pm om wat af te spreken
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  14. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    veel oefenen idd, ik oefen offline tegen de comp op all-starr niveau zo word je vanzelf beter..ik heb nu wel aardig record staan 14-4 ...nu 5e op de rank..maar kan heel het weekend niet spelen helaas :mad: ......
    ik zie dat je Unreal Championship hebt Patsem...hoe is die op Live?? ben van plan hem binnenkort te kopuhh
     
  15. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    blokken is niet zo super moeilijk ,, double team gewoon de shooter en als die gast aan komt lopen bij de 3 punter lijn weet je bijna zeker dat die gaat schieten en dan spring je gewoon voor de blok...stealen doe ik door te button smashuhh wel uitkijken voor fouls :D
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb gemerkt dat het makkelijker is om te stealen als je face 2 face tegenover je tegenstanders staat..bij blocken precies hetzelfde, maar blocken is ook vooral een kwestie van timing
     
  17. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Die moet je zeker kopuhh !!! in het begin vond ik het niks, maar als je merkt dat met elk potje je skills omhoog gaan is het wel tof.
    (btw mensen hebben het vaak over lag met unreal maar daar heb ik met nba 2k3 vaker last van. Kan ook aan mij liggen)
     
  18. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft 1 van jullie ook al geprobeerd om met die Sega Sports Challenge je stats online te zetten? Of wat het nut ook daarvan is :confused:
    Ik vat het verhaal nl niet echt.... Het heeft iets met je statistieken te maken en dan moet je die met gekregen codes online zetten op de sega site :{

    edit: heb al wat gevonden
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  19. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat gaat over een speelmode. schijnbaar krijg je een code als je dat speelt en kan je jezelf online vergelijken,
    Ik heb het ff doorgelezen (grofweg) en het lijkt me een leuke extra maar daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken. :+
    Ik ben hem nu op pro aan het spelen en dat is al erg moeilijk voor mij. dus...
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    aiight cool,maandag krijg ik Ghost Recon binnen , die lijkt me ook wel Phat :D
     

Deel Deze Pagina