Ik zou deze game al moeten hebben maar toen ik in de MM te Den Haag kwam afgelopen donderdag was de NBA 2K3 opeens weg en het bleek dat dat de laatste was (die heb jij dus gekocht lucky bastard ) Dus ik aan die gast vragen jah wanneer komt de volgende?? "Jah twee tot drie weken" Vervolgens heb ik me gisteren en vandaag de !@##@#!@ gezocht naar die game maar hij is echt nergens te vinden!Kheb gezocht bij de gameshop Den Haag, frs, bartsmit dixons etc. in Den Haag en Utrecht! En overal zeggen ze: uitverkocht, kan wel 2-3 weken duren :{ Ik ben zelf vandaag speciaal naar de MM van Rotterdam geweest maar daar hadden ze m ook niet (en ik weet niet waar de futurezone zit ) Een van die dudes wist me wel te vertellen dat er problemen waren bij de leverancier ofzow en dat de game daarom zo moeilijk te krijgen was, maja, daar heb ik niks aan Ik ga m nu bestellen bij gcshop (behalve als iemand hier 100% cker een toko in Den Haag kent waar ze m hebben) en hopen dat ie daar WEL op voorraad is...
In Den haag ben ik niet al tebest bekend wat goede games shops betreft dus aan mij heb je weinig Ik heb dit spel eerlijk gezegt helemaal nergens in een winkel zien liggen Heb hem online bestelt via dimensionplus en had heb binnen 1 dag thuis gezorgt. Gister een potje streetscremisch en normaal scremisch tegen postmazl en zn friends gespeeld Ik alleen,hun met zn 3en Altijd lache man zulke games hehhehe
Dat was wel lachen he we willen nog wel een keer een potje alleen was het spel van iemand anders en hij krijgt vandaag xbox live.
Kijk eens bij de V&D in Rdam (bij de koopgoot) in de kelder rechts als je van de roltrappen komt... Daar zit de futurezone die hem verkoopt voor iets van 57 euro... Het is dus niet de V&D die hem verkoopt.
Bedoel je de V&D in Rotterdam? Jammer dat ik dat niet eerder wist Ik woon namelijk zelf in Den Haag en ik kon gisteren alleen naar Rotterdam omdat mn OV geldig was Maja, ik zal eens kijken bij de V&D hiero in Den Haag of ze m hebben
Ik had weer zo,n lijp net hoor met nba 2k3. Ik speelde een normale scremisch game tegen een gast VDX. Ik won met 68 tegen 42 maar iets voor het eind drukte hij op start Hij dacht zeker dat het een game voor de score was hehehe. Ik dus op mn gemak douchen etc en daarna begon ik een beetje telullen door die mic en vroeg waarom hij er nog was want het was een normale scremisch game Hij zei niks terug maar na zo,n 5 min ging hij ineens weg Zonder winst punt uiteraard haha. Wat een tering debiel zeg. Remember this name dus: VDX Ps:Jaymaster gaat lekker in die toplijst zag ik Klasse vriend
Het irritante is alleen dat als hij op start drukt, jij niks meer kan doen. Het was beter geweest als daar een tijdslimiet aan had gezeten. Stel je voor jij gaat douchen en hij gaat weer verder...... Kom je terug (lekker fris en schoon) . maar wel de game verloren. tja......
yOooo ja gaat wel lekker idd ik stond vrijdag iets van 6e ofzo, kan helaas pas weer dinsdag spelen ben hele weekend bij me vriendin
had vrijdag echt mad veel franse gekickt , zelfs een die het legend team had gekozen haha schelden die gast joh...gelukkig ging die niet irri doen door op pauze te drukken ...daar zijn die fransen ook nog al goed in
iemand wel eens gehad dat als je een invite accept (dus inviten via je friends list) van een amerikaan je de melding "insert nba 2k3 disc" krijgt (terwijl ik al ingelogd ben bij 2k???!!!
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet de NTSC versie hebt. Je kunt dus ook niet tegen amerikanen spelen.... Had ik dat zelf ook maar eerder geweten Ik ging er eerst ook 100% vanuit dat ik tegen yanks kon... Bleek dus niet zo Het is de schuld van SEGA dat ze daarvoor niet hebben gezorgd, en niet die van M$.
dacht al dat het met ntsc en pal te maken zou hebben maarja is toch nog vreemd....hopelijk komt hier een patch voor...
shitttttt net een fransuh kerel kapot erggg ingemaakt ...102-36 hahahaha zo vet heb ik nog nooit gewonnen ...hij was niet eens nieuw
hmm k heb dit ook te laat gelezen whaha, morgen moet ik weer naar school .. K ben ehmm morgen weer online, nadat de stats gereset zijn ben ik niet on geweest..
hebben jullie dat als je online een aanvallend spelletje kiest, de game afbreekt met de melding..a divergence blabla unregistering game?