yoo, maakt niet uit man , was wel lachen ja 3-tjes met millerrrrrr hehee ...ik heb me alvast ff ingeschreven c u @ live laturssss
Ok klasse,jullie staan er beide bij nu. Ik probeer vanavond of anders morgen ff alle details af tewerken dus kan wel lache worden toch Greetz angelo
kan zeker lachen worden...doe mij trouwens maar een andere kleur geel als het kan tenminste deze is haast niet te lezen
Yo Ik schrijf me in Ik ben hier niet echt actief, hier op xbw.. Ik ben vaak op XboxArena, k vind deze account toch al lame enzo, dus ik gebruik mn forumnaam van daaro ...
Oke klasse breeze. Zou je voor me ff deze shit hier in kunnen vullen? http://www.vaaag.nl/nba Thx alvast he
Ik denk niet dat dit altevaak gaat gebeuren hoor magico,maar post dit anders gewoon hier hier ergens Waarom meedoen als je toch niet wilt spelen he? Je kan gewoon al beginnen nu hoor. Daag maar iemand uit en report je gespeelde game en klaaaar
ik heb het niet over niet willen spelen..het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat mensen alleen meer makkelijke tegenstanders uit gaan kiezen
Om te verkomen dat mensen alleen makkelijke tegenstanders gaan uitdagen moet er een goed puntensysteem komen, waarbij je meer punten verliest als je van iemand verliest die veel lager staat dan jij maar tegelijk ook minder punten kan winnen als je van hem wint Ik zal der vandaag op me werk eens ff over nadenken en dan een systeem hier posten. En sowieso meoten er meer mensen inschrijven! Dus als je Nederlanders ziet Live! op NBA2K3 vertel ze dan over de laddercompetititie! Ik moet zo werken maar vanaaf heb ik wel zin in een potje, iemand tijd?? [edit]Typfouten [/edit]
- Te ingewikkeld om steeds verschillende pnt uit te delen .. - Als Sacramento van Denver wint krijgt Sacramento de volle winst..dus tja ik weet niet...
He jongens, KLASSE! Jullie hebben me overgehaald om nba 2k3 te orderen bij dimension plus. Hij is daar incl verzendkosten maar 55 euro dus dat gaat nog wel. Dus ik kan deze week of volgende week (wanneer ik het spel krijg wel meedoen, wel eerst ff oefenen natuurlijk.... Zal ik me dan maar gelijk inschrijven voor de laddercompetitie?
btw, welk team zou ik kiezen, ik volg de nba niet zo goed, maar mede door de toekomstige aankoop ga ik me daar natuurlijk meer voor interesseren. maaruh, waar zitten de grote sterren zo'n beetje.... oja, noem ff alleen de leuke teams die nog NIET gekozen zijn op de NBA-ladder
Tja om de 1 of andere reden speelt dit spel niet meer op mn xbox Hij start gewoon niet meer op en dat terwijl ik ik hem op 3 andere xboxen nog wel gewoon aan de praat krijg. Het mot dus aan mn xbox liggen. Ik heb alle saves etc verwijderd maar het werkt gewoon niet Anyway ik kijk het deze week nog ff aan anders haal ik mezelf uit die ladder hoor. Ik heb namelijk geen zin om mn xbox telaten fixen voor alleen dit spel Ik laat het nog wel ff weten..
Sacramento Kings is een van de beste teams (misschien wel beste) en nog niet gekozen http://vaaag.nl/nba