het kon wel , maar ik zat toen midden in een game , en als ik dan accept gaat me record er aan , als we nou een tijd afspreken .......
als je midden in een game zit zie je toch een score, maar dat zag ik bij jou niet...veel later toen ik het nog een paar keer had geprobeerd zag ik dat je wel in een game zat maar maakt niet uit verder...wie wel vanavond spelen?
hmm vanavond?.. Ik ga proberen middernacht online te komen, omdat ik al een tijd achter de pc zit en mn broer op zijn computer wilt (hij's net thuis) , mn router is stuk dus we delen die chello modem....
waarom gaan veel gamers altijd zo laat gamen? ik bedoel rond 00.00 sta ik op het punt om naar bed te gaan
Sorry voor het late reageren mensen. Ik heb van Maandag middag tot vandaag vrijdag zonder internet gezeten Chello trok omndat er 3 fucking cent teweinig opstond,geen geld van mn rekening af hehe. Anyway,ik begin straks ff met het updaten van al die shit. Sorry voor de overlast mensen.
Oja ene Dacray heeft zich aangemeld. Ik zie nergens van hem een post hier staan dus laat hem eerst ff hier iets neerpleuren ok? Daarna gooi ik je erbij vriend. Mocht iemand hem kennen en weet dat hij ok is,laat het ff weten ok? Danke danke
omdat overdag te warm is en echte hardcore gamers gaan door tot een uur of 03:00 hehe.... en overdag heb ik het te druk met andere dingen meestal,... vanavond om 0:00 ben ik er ook ...dus iemand die nba2k3 wil spelen ...just hollaaaaaaaa
Is er vanmiddag nog iemand die ff zin heeft in een potje ballen... Zo ja, moet je maar f pm sturen wanneer je kan
Net ff lekker potje gebalt tegen Criticall M. Allen Iverson was weer lekker op dreef met 36 punten Voor rede vatbaar! Zo en nu van het lekkere weer genieten met een kratje op schoot
Kijk maar uit dat je er niet aan verslaafd raakt Kale! heb vanavond nog wel ff tijd. Tijd voor revange..
op side..... dat is wel het fijnste Meld je gelijk even aan voor de xbw-league! http://www.vaaag.nl/nba Gewoon ff een team kiezen wat nog niet gekozen is en dan uitdagen die hap