dat ging over de lakers in het algemeen ik zei dat de lakers 2 superspelers hebben en daarnaast 1 goeie schutter er zijn teams met 2 goeie spelers en meerdere goeie schutters
Misschien kan iemand me helpen met het volgende: IK wil dit spel ook halen[eigenlijk alleen voor live]. Maar zijn er genoeg mensen in een lobby??? Bij nhl 2k3 die ik had gehuurt waren er soms geen tegenstanders te vinden. Zijn er veel mensen die nba 2k3 live spelen???
af en toe moet je wel ff w8en maar savonds kan je meestal wel een game spelen. er komen steeds meer mensen bij trouwens
eey , ik weet niet of dit het goede forum is maar weet iemand wanneer nba 2k4 uitkomt???? en waar je nba 2k3 kan kopen??, het spel is namelijk moeilijk te vinden bedankt alvast laterz
Ik heb hem gehaald bij de gameshop in dordrecht alleen heb je daar niks aan. Bestel gewoon via gcshop.nl <<<heel goedkoop trouwens ,maar ik ben zo ongeduldig dat ik altijd alles gelijk moet hebben.
Ja, maar wacht nog even met het sparen voor 2k4... Inside Drive 2004 moet in de gaten worden gehouden....
ik krijg overmorgen 2k3 ...en ik wil best wel is met jullie basketballen rond welke tijd gaan jullie?
check deze link ff we zijn bezig met een nba 2k3 league alleen de link die je in de eerste post van die thread ziet die klopt niet dat moet http://www.dacray.nl/nba/2k3/ zijn
damn, ik ben zwaar uit mn ritme, al een tijd niet gespeeld, laatste game was wel een NBA game, street vol 2...maar 2k3 al een week niet..
ik ben nog met franchise bezig ben begonnen met een fantasy drift (steeds ge-restart tot ik 1e overall pick kreeg) daarna traden tot ik een super line up had mijn starting five: Nick van Exel - PG Ray Allen - SG Stojakovic - SF Jermain O'Neal - PF Shaq - C
vet.. ik heb dat ook een keer gedaan, fantasy draft..maar ik kreeg de 15e ofzoiets... maar mijn team zonder fantasy draft, maar wel met een heleboel trades is : PG - Jason Kidd SG - Ray Allen SF - Rashard Lewis PF - Nick Collison C - Michael Olowokandi
wreed...mn fantasy draft team heeft een hele slechte bench dus ik heb een probleem als er iemand een blessure krijgt. tijdens de game hoef ik haast niet te wisselen omdat ik 5min per kwart speel ik probeer nu iedereen all star te maken zou trouwens wel cool zijn als er een nba game zou komen met een online league met drafts en trades groot probleem is alleen het speelschema
XSN Sports is een exclusief label voor Microsoft's Live Enabled sports games... Dat zal online leagues bevatten, en allerlei updates. Dus ALS er überhaupt zoiets uitkomt, moeten we op NBA Inside Drive 2004 hopen...
XSN heb ik over gelezen ja..nu maar hopen dat het label op tijd is voor inside drive 2004 en hopen dat 2004 beter is dan nba 2k4...ik ben niet van plan om 2 basketball sims aan te schaffen
BEN IK ZO GOED IN TRADEN DAN. WANT DIT ZIJN MIJN 5 SPELERS UIT DE FRANCHISE MODE BEN BEGONNEN MET DE LAKERS PG- DAVIS RATE 93 SG- BRYANT 96 SF- MARION 93 PF- GARNETT 95 C- O'NEAL 98
IK HEB WEL WAT UURTJES GETRADE EN MOEILIJK VEEL SPELERS GEHAD KIDD HEB IK GEHAD MAAR TOCH MAAR VOOR DAVIS INGERUILD. WEBBER HAD IK HEB IK INGERUILD VOOR GARNETT. TOEN GARNETT VOOR DUNCAN EN TOEN WEER TERUG GERUILD
als je het mij vraagt is het onmogelijk .. no way dat dat kan, want dan moet je wel een heleboel bench players kwijt raken, maar je MOET 12 spelers minimaal hebben... maar ja, misschien bedoelt ie gewoon in het algemeen, niet in een franchise mode (denk het)..
hij zegt franchise.... maar het kan zeker niet trouwens ivm salary cap dit kan dus alleen als je de regels aanpast (force trades, no salary cap)