Hmhm sinds wanneer bestaat mn team uit 1 man? De "D'' is voor BEN, ja hij is gruwelijk met zn afrohaar, zn 20 rebs en 3 blocks per game, hij EET je offence op Tim, Kevin, t-mac en kidd gaan de paint ownen. Its all figured out dogg, im sorry ya LOSE
ja dat vind ik ook , ze gaan tog alleen maar ego spelen , maar het is wel jammer dat je dus niet samen met een maat die ook live heeft in een team speelt om de yankeezz asses te kicken ..maar ja tog ga ik um zeker no doubt kopen!! *still a Jason Williams fan!!*
prob met ntsc en pal? probleem kan alleen zijn, wat ik zelf heb ondervonden met nfl2k3 is dat de pal en ntsc versie niet samengaan. Dus je kan niet zo snel een game vinden. Zeg maar gerust NIET met nfl2k3. NBA is wel wat poulairder, maar toch. Ik denk dat veel gamers teleurgesteld gaan zijn over live. Mocht het wel werken, dan koop ik hem uiteraard meteen
hmz, ik weet je offense bestaat niet uit 1 man, maar was om aan te geven dat als je HELE offense netzo weinig scoort als Wallace ik het niet erg vind! en een average van 20 rebs is een beetje overdreven, make it 15. en sinds wanneer ownen t-mac en kidd the paint, wist niet dat ze centers waren! Dus zo 'figured out' is het niet
zn gemiddelde van laaste paar weken ligt rond de 20 Ok ok , duncan owned de paint en is GEEN center, hoezo zouden alleen centers de paint ownen Daarnaast is kidd er om duncan en kg de ball aan te spelen. Tmac is overal. Dus met een offence van kidd, tmac en KG (en duncan) en een D# van Wallace en Duncan (en kg) , bring ya team!!
damn wat een gezeur hier Supersonics ownen, klaar... ik ben pissed, ik had nba 2k3 besteld bij dimensionplus..28 maart 2003 zou ie aankomen, toen stond er op dimensionplus op 28 maart dat ie 1 april zou komen, toen ineens 4 , nu staat er onbekend...ik weet niet of ie komt want nfl 2k3 stond net als nba 2k3 op 18 April, bij tothegame...en dies wel uit... nhl 2k3 is al sinds 21 maart te koop......
niet stoer gaan doen, de vorige keer slijmde je nog met : "wow, zonder payton en mason hebben ze de Lakers zware pakslaag gegeven" btw, 28 Maart : Lakers 98 Sonics 119...weer hebben ze de lakers gecrushed..
lol, and what about : Nov 15 Fri Sacramento W 111-97 Nov 24 Sun @ San Antonio W 91-90 Dec 1 Sun New Jersey W 96-95 Feb 24 Mon Detroit W 86-79 Feb 28 Fri L.A. Lakers W 107-90 Mar 4 Tue Minnesota W 92-83 Mar 13 Thu Dallas W 107-100 Mar 30 Sun L.A. Lakers W 119-98
Don't mess with the Sonics, ik heb een authentic jersey #34 Ray Allen van ze, ik draag et with pride.. Before de grote trade : 22-30 Op dit moment na de trade : 36-38 Ze gaan de PlayOffs halen mister magico..!
we'll see..... maar terug on topic...ik moet deze game nu hebben...de review in de official oxm zoog wel, maar Engelse hebben standaard geen verstand van basketbal
Maare, nu geloof ik al helemaal niet dat XBM em ECHT heeft gereviewed...... Als ie NU nog niet uit is, hoe kunnen ze em dan in Feb al hebben gespeeld, PAL en Full Version wel te verstaan....
Ik wacht eerst af tot deze game uit is, het lijkt me wel degelijk een toppertje, maar ga niet blind kopen alleen maar omdat het wordt live en nba erin voorkomt!. weer ff offtopic. Breeze, haalt allemaal mooie uitslagen naar boven maar wat hebben ze nou eigenlijk bereikt? Als ze de eerste ronde halen/overleven krijgen ze een applausje van me... Vind je het trouwens niet erg dat payton split is? hij was sonic in hart en nieren, of is het uit het oog uit het hart.... Ik heb niets meer met de sonics sinds shawn kemp pleite is daar. De rainman met zn machtige dunks en payton helemaal in zn element. Mijn favo is aan pensioen toe (#50) met zn zwakke ruggetje, maar zn opvolger (#21) doet goede zaken en als (hyothetisch dus) Kidd ook nog de spurs gaat joinen , woohiee a new DYNASTY is born
Ja en jij komt ook steeds met je zogenaamde sterspelers, de Spurs halen de play offs, maar ze komen nooit verder dan de 1e of 2e ronde...en nee, nu Payton weg is gaat het beter, Ray Allen rulez...Ik volg de Sonics 24 uur, en het is wel typisch om de tijd met Kemp erbij te halen, ik bedoel, mensen die het niet echt volgen komen met zulke verhaaltjes, Kemp en de Sonics, Jordan en de Bulls, Shaq en de Lakers.........
Kom niet met zo'n reply's als je geen verstand hebt van de bussiness.... Ooit waren wij (Dutchgaming) ook de eersten die Splashdown voor de PS2 reviewden. We hadden de game al 2 of 3 maanden voordat ie in de winkels lag, helemaal af, heb geen veranderingen kunnen ontdekken met de retail-versie.... MAgazines en sites krijgen de games van uitgevers/ ontwikkelaars voordat ze bij de drukker zijn geweest enz. enz.... Anders hebben magazines toch maar amper zin? Ze zullen de game echt wel gereviewed hebben, anders hadden ze simpelweg geen recensie geplaatst.
haha grappemaker, ze zijn de laatste die kampioen zijn geworden voor de laker-dynasty. Dit jaar is de strijd wederom zwaar en ik hoop dat ze ver komen, maar verwacht niet veel van je sonic-teampje want sorry met of zonder Allen, ze stellen bar weinig voor. En moet ik me aangesproken voelen over dat "mensen die het niet echt volgen blabla"? Je kan wel 24 uur per dag sonics gaan volgen en kicke doen, maar denk niet dat je hier de nba-einstein bent, blijf jij de sonics maar continu volgen, dan concentreer ik me wel het interessante gedeelte, namelijk de rest van de nba En met mn "zogenaamde"sterspelers, hmm geef eens een concreet voorbeeld van een "zogenaamde"sterspeler die ik heb genoemd. Haha mensen die het echt niet volgen, dude, dont gimme that shit. Dat ik dat kemp verhaal erbij haal is alleen maar om aan te geven dat ik zo lang terug de tijd in moet om nog enigszins een heerlijk team van de sonics te kunnen bespeuren.
mensen mensen rustig maar..... vrede op aarde 't is bijna kerst.......... Lakers zullen terug komen w8 maar af.............