1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] NBA 2K3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 28 mrt 2003.

1. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @magico ... ik was toen met teiz ..in me eentje speel ik veel beter , want dan heb je meer controle over de game....streetgame hadden we wel gewonnen though :p :D

@ sonic ...ik kom vaak bij hem langs , dus dan speelt die gewoon mee als guest :p, wrom vind je het online saai? ..er is tog nix leuker dan een menselijke tegenstander te ass kickuh....dus ben je klaar om gekickt te worden??? wat dan :D

2. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ff iets anders...einde van de maand komen nba jam en nba 2k4(espnm 2k4) uit tog?? ... die gaan jullie vast alle 2 ook kopen ...trailer gezien van nba jam ,....weer van die maffe dunks als op de snes ..way back....wreed man.....wat hopen jullie dat er verbeterd is in nba2k4... persoonlijk hoop ik dat we nu tegen amerikanen kunnen spelen(nix leuker dan zo'n stommuh bluf yankee ass te kickuh))...en hoop ook dat ze nu de rooster updates bijhouden...we zijn vet genaait in deel 2k3..maar 1 update wtf...
    maar goed ik kan niet w88 op die games!!!

hollaa
    ,

jay

3. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
  4. vassilli

vassilli Guest

Ik vind de game zo onwijs cool:DSpeelt iemand de game ook wel eens op live??Dit is altijd handig om te weten?:)

5. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Blader eens door het topic en gij zult het antwoord vinden...O-)

Deel Deze Pagina