1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] NBA 2K3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 28 mrt 2003.

  1. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat je gelijk hebt
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Kobe 55 punten tegen Jordan :+
    laatste keer dat ze tegenover elkaar stonden :'-(
     
  3. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dus niet de lakers terug komen, wordt is tijd dat een ander team met de title weg rent. Van de lakers heb ik wel genoeg gezien.
    Go Kings! C-Webb is King of all Kings!
    Hoop dus dat de kings eindelijk hun lang verdiende (en vorig jaar al helemaal verdiende) kroon gaan ophalen. }:]
     
  4. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    He Teiz, toch zo'n Ben Wallace fan?? Check this out, daily glance van nba vandaag:

    Bad News, Worse News
    Tim Duncan posted 25 points and 21 rebounds as the Spurs beat the Pistons 89-83 and knocked them out of the top spot in the East -- and that wasn't the worst news for Detroit. Ben Wallace went down with a sprained knee ligament late in Sunday's first half and didn't return

    Now how's that?
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, denk je nu dat ik me kut voel?? Ik bedoel aangezien ik al 8 jaar de spurs support en duncan een nieuwe robinson versie is, 25 pts en 21 rebs!!! :p
    Now how's that?

    En ja ik vind wallace fenomenaal en vind het ook niet cool wat er is gebeurd, verdiend ie niet. Ach hij krijgt toch de defensive award.
    nu maar hopen dat zn knietje niet zo fokt op is als ik heb meegemaakt, ik heb geen wedstrijd meer gespeeld na mn verkracht-je-knie-heel-goed akkefietje :mad:
     
  6. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0

    Respect voor Duncan, maar ik blijf erbij: 'KG for MVP!' :
    triple double last night!
     
  7. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik gun het hem wel, duncan was het vorig jaar al.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    duncan is de saaiste speler in de NBA...wel grote waarde voor zn team maar toch 0% uitstraling...doe mij ook maar liever KG
     
  9. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je dat saaiste speler blabla, tja zolang die gast blijft vlammen voor de spurs mag je em saai noemen. Maar met uistraling haal je de playoffs niet hoor. Dat is sowieso niet het sterkste punt van KG om de playoffs door te komen.
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kijk ook voor me plezier naar de NBA daarom kijk ik liever naar een speler als KG, Kobe, Francis en T-Mac
    tuurlijk heeft Duncan grote waarde voor zn team..net als Malone, maar die kan ik ook niet uitstaan
    Lakers worden trouwens toch kampioen
     
  11. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevin Garnett heeft gewoon alles, uitstraling, talent..alles...

    Mister Triple Double..

    Duncan is goed, zonder twijfel, maar het is geen speler waar je met plezier naar kijkt, Kobe en KG zijn entertainers, en daar gaat het in eerste instantie om...
     
  12. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb je wel gelijk in, entertainment. Maar ik hecht ook veel waarde aan een degelijke speler zonder al teveel poes-pas maar wel een monster. trouwens ik zie het te weinig , nba. Maar met de playoffs hoop ik een canal+kastje te bemachtigen.
    Schande dat deze prachtige sport zo weinig media-aandacht krijgt, of je moet er al weer voor betalen.
     
  13. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, echt een schande dat de NOS er niets mee doet..
    Stomme samenvatting eens in de week, 2 minuten..van een oude game :mad: VAK M..
    Lekker om 5.00 uur je bed uit komen om een harde game te checken........:D
    Soms ga ik tussen vrijdag en zondag naar iemand toe die ESPN heeft, alleen dan kan ik het live volgen..

    Doordeweeks sta ik gewoon wat eerder op om het via NBA.com : Courtside Live te volgen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ja echt schande man
    *zet tv weer op Canal+
     
  15. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Canal+ is ook kut, ok het is meer dan niets, maar dat commentaar van canal+ is gewoon slecht.

    Als het het geld er is een x komt (na het student zijn) komt bij mij die schotel er wel, of iets anders waar ik die US tv kan ontvangen. tot een paar jaar geleden kon ik tenminste nog NCAA wedstrijden kijken op NBC europe maar is er ook niet meer :mad: NL is gewoon geen basketball land, time for some changes! Maar die komen er helaas niet. |:-
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    commentaar is niet te best nee...maar fuck it...ik zie elke week 2 wedstrijden
    play-offs is al helemaal feest :9
     
  17. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAA, mij kunnen die fuckin konijnen niet schelen die het commentaar doen, het gaat me meer om het feit dat ik live om 4 uur snachts nba playoffs zit te kijken. En dat is prachtig zeker met paar die-hard vrienden erbij.

    Ik vrees het ergste, spurs moeten eerste eindigen want de nummer 2 zal waarschijnlijk lakers meteen treffen in 1e ronde. De lakers hebben de mavs gister even laten zien waarom niemand ze moet vergeten. Slik...
     
  18. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij gaat het topic over NBA 2k3 en niet over de NBA zelf...................
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    whatever...go lakers
     
  20. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    jankost, boeie, als iemand over het spel wilt hebben best. Dan doen we ook mee met de discussie, maar aangezien de mensen die op dit spel wachten ook meestal de sport zelf interessant vinden. Heb je er last van dan? want je eigen reply heeft ook niet veel toegevoegde waarde.
     

Deel Deze Pagina