Ik hoopte dat ze nog een plekje in de play-offs konden bemachtigen ...Francis is 1 van mn favoriete spelers vandaar Vroeger toen Olajuwon nog in zn prime was, was ik trouwens altijd voor de Rockets
oowww ja, hakeem ruleD.. De Play Offs kunnen ze vergeten, de Sonics staan 0.5 games achter ze, ze moeten 1 meer dan de Rockets spelen, de Suns zijn zo goed als door....
damn net alle results gekeken, ik zat er deze keer flink naast. Als mijn team maar door is toch? Netjes van de sonics, respect. Winstreak is nu 10 van de spurs? Het sterke punt van spurs dit seizen is dat ook de mindere spelers nu zijn opgestaan en zichzelf hebben bewezen. Breeze, zullen we dit continueren, voorspellen etc. Het seizoen is toch bijna afgelopen. Psistons DID win!! (ok ok het waren de bulls, worst road team out there)
whehe, Inderdaad, de bench spelers van de Spurs zouden bij de Bulls een plek bij de eerste 5 krijgen Ja, is wel leuk om voorspellingen te doen BTW, we krijgen morgen een heftige discussie als we de games van morgen gaan predicten..
Naar de Bulls? Dat wordt een btje moeilijk denk ik, omdat het 'regular' seizoen over 6 dgn is afgelopen, en de bulls zitten 'net' niet in de playoffs
oke.. hier komen ze (lol, maar 2) : Philadelphia @ Boston ( Boston ) Sacramento @ LA Lakers ( Lakers )
Ok, ik zeg het 'the other way around' Philly and Sac-town! hoewel ze dus allebei 'uit' spelen, dus wordt moeilijk!
Nog 6 daagjes en het is zo ver!!!! Eindelijk NBA2k3! Online gamen!!! Ennuh, bestaan er hier fans van de phoenix suns?
damn, ook weer de wijze waarop. Een monster shaq met 16 rbs. ze hebben nu 14-0 op homecourt ofzo? zucht, klote lakers. Had wel verwacht dat boston zou winnen, maar oa walker heeft zn steentje niet bijgedragen. ok whatsup for tomorrow??
whahaha ja tis echt ongelofelijk, nu maar hopen dat één van de grote teams de lakers kan dwars liggen, et moet niet zo zijn dat ze met de hakken over de sloot komen en kampioen worden .. Whehehe : Magic @ Pacers (Magic,T-Mac zal ze leren, maar East boeit nie ) Sonics @ Spurs (Sonics, ik hoop het iig , maar ben wel bang van nie ) Warriors @ Suns (Suns, ze zijn thuis erg sterk, en één gewonnen game brengt ze naar de playoffs) Mavericks @ JaZz (JaZz, ze zijn thuis sterk, en Dallas is de laatste tijd wat minder)
De Lakers hebben maar 2 keer verloren in 12 games.. Tegen, ja ja, je raadt het al... San Antonio 89-98 en Seattle 98-119
oef zoveel games morgen/vannacht. de volgende teams winnen: spurs mavs kings warriors nets hornets blazers timberwolves sixers wizards hawks bucks pacers volgende keer wil ik er wat meer feedback bij geven maar is teveel moeite nu
whehe ja erg veel moeite Winning Teams : Bucks - Raptors = Bucks Cavs - Hawks = Hawks Sixers - Knicks = Knicks WiZards - Heat = Heat Magic - Pacers = Magic Clippers - T-Wolves = T-Wolves BlaZers - Grizzlies = Grizzlies Pistons - Hornets = Hornets Nets - Bulls = Bulls Sonics - Spurs = Sonics Mavs - Jazz = Jazz Warriors - Suns = Suns Nuggets - Kings = Kings
k deze games doe ik dan wel even Magic - pacers (can go either way, maar denk toch dat de pacers winnen, tmac owned alles maar heeft te weinig hulp van alleen drew gooden. Pacers hebben formidabele o'neal en wat meer hulp sonics - spurs ( tja sorry, een ass-wooping van de nr1 van dit moment, met winstreak naar nr 11 !!! Ze zijn nu wel natuurlijk tha-team-to-beat en soms kan dat zorgen dat teams extra gemotiveerd zijn, dus ik ben benieuwd wellicht zorgt seattle voor een verrassing.) warriors - suns ( de suns zouden moeten winnen mede wat breeze al zegt, maar ik vind de warriors vet! Ze zullen over 2-3 jaar een sterk team zijn want ze hebben nu 3 fantastische basisspelers die alleen nog kunnen groeien, ik gok em op de warriors.) Mavs- jazz ( tja ik hoop de jazz,alleen om het feit dat het bonus is voor de spurs, denk toch dat de mavs orde op zaken gaan stellen en gebrand zijn om te winnen. Nowitzki en nash zorgen voor victory)
whahah, veel verschil in onze voorspelling, maar toch vind ik dat we beiden goed hebben aangegeven waarom de teams zouden moeten winnen.. We'll see, ik ga later iig Moto GP'en totdat THE GAME begint Ga je ook kijken later, courtside is best goed als je geen ESPN hebt ?