ja leg me dat even met een pm uit...dat snap ik nog niet helemaal En ik vind het wel lache, zo steeds onze voorspellingen onderbouwd, mochten ze er op het forum een probleem mee hebben continueren we het toch ergens anders? En ja beide hebben we gelijk dat is het leuke, kijken hoe het uitkomt
Bucks - Raptors 105-103 (Had ik goed) Cavs - Hawks 89-109 (Had ik goed) Sixers - Knicks 103-108 (Had ik goed) WiZards - Heat 91-87 (Had ik Fout) Magic - Pacers 98-86 (Had ik goed) Clippers - T-Wolves 90-106 (Had ik goed) BlaZers - Grizzlies 93-96 (Had ik goed) Pistons - Hornets 89-93 (Had ik goed) Nets - Bulls 86-95 (Had ik goed) Sonics - Spurs 86-94 (Had ik fout, echt jammer, ze kwamen terug van een 20 point deficit, k heb nie gekeken, gelukkig ) Mavs - Jazz 92-95 (Had ik goed) Warriors - Suns 101-117 (Had ik goed) Nuggets - Kings 103- 105 (Had ik goed) 11 van de 13 goed, eigenlijk 12..ik hoopte gewoon dat Seattle deze kon winnen, ze kwamen dichtbij, maar helaas, Allen got fouled out laat in het vierde kwart, en de Spurs racete toen weer naar een gat van 8 punten, TFOE, De spurs mochten 49 free throws gooien : Made 36-49....
nice shit breeze, ik moet het doen met uhm te moe om te tellen, shit 5-6 fout tegen 2 van jou. Spurs winningstreak is machtig , OH JAWEL gaan ze het em flikken dit jaar??? Robinson "the Admiral"een leuk afscheidsringetje cadeau doen?? Slecht van allen om fouled out te zijn, Goede allround game van duncan, en jawel weer de bench van de spurs, sjezes wat een wapen is dat zeg!!
zeker weten ja, Malik Rose en Manu Ginobili waren echt fantastisch man, goede game van Duncan ja, dat zeker... Gefeliciteerd hé, met een 11e overwinning op rij...
beter winnen de spurs dalijk en worden ze fucking kampioen, dat zou deze HARDE ZWARE tijd voor me goedmaken..... Er is gister bij me ingebroken, raad eens wat de ******junk heeft meegenomen als objective, jep mn fucking Xbox... neem dan mn stereo mee!!! niet mn boxje, snif.... Dus ik kan sowieso niet meer moto gp'en (ging net zo lekker manual) en geen ghost recon meer... NBA2k3 van sega zit erdus ook niet meer in...fuck , life is a bitch
teeeringgg, tfoe...I'm sorry man, kutjunks Zo kut, je kunt dus niet meer Liven, 2K3 kan dus ook niet.. Ga je een nieuwe Xbox kopen, en een starters kit ? Spurs @ Jazz 91-83 Sonics @ Mavericks 106-109 (deze game was echt vetttttt)
nee ik krijg niets terug...grrrrom Hm zondag is het pasen dus dan ik kijk mn familie even zielig aan Al mn vrienden gister, haha ik was op een feestje van een verjaardag en iedereen condoleerde me met mn verlies LOL, krijg als troost nu 2 weken een ps2 en daarna 2 weken een gamecube... Maar snif die halen het niet bij LIVE, dat was mn slagader, im dying dogg!! Aan de andere kant niet zo erg, is fucking mooi weer nu...ik ga weer ff straatbasketball oppikken. Spurs win yiehaaaa!! Moeten tegen de suns eerste ronde, ben niet zo blij mee eigenlijk, hmmz
Is hij ook al verkrijgbaar in de "offline" shops? Heb nl niet echt zin om 2 weken (ruim 1 week om euro's over te boeken en 5 dagen daarna bezorging) te wachten op 2k3 als ik m online ga bestellen. Wordt weer een leuke bballtijd! Playoffs+nba2k3
en wanneer komt die college 2k3 eigenlijk uit? die is toch compatible met nba 2k3 als ik het goed begrepen heb
the greatest player in NBA says Goodbye,Jordan .#23 ------.. ... GRRR ik wil NBA 2k3 ook hebben ...maar ik w8 toch nog eerst ff op hoe de Live reactie's zijn ...als dat oke is ..koop ik em . ik hoorde ook iets van dat je team roosters elke keer met een download kan upgraden...als dit echt zo is , is het echt dope , want zo blijft je spel kwa teams altijd up to date .....wat is Live tog geweldig.. Live rawk rawk on....