hmmm.. ik ga nu ff online 2k3'en.. Magicoooooooooo, volgens mij is er niemand anders die 2K3 online speelt dan jij, maar je bent er niet, ach ja... Ik zal wel tot diep in de n8 online spelen dus tja....
yo ik ga zo online gisteren was ik er maar ik zag je helaas niet van het ene team win ik trouwens pro en van het andere team verlies ik...tegen de spurs verloor ik dik (kwam wel wat terug in het laatste kwart) en tegen portland won ik zonder al te veel moeite
hmm, ik ben net klaar met 2k3.. 0 keer gewonnen en 5 keer verloren Ik haat dit man, iemand klaagt als ik 2 driepunters scoor, iemand passt de ball alleen naar kobe bryant en rent door mn defense, de één met mcgrady...tfoeee, ik wil een normale game spelen...
ik zit nu op 1-3-2 maar eigenlijk moet het zijn 2-2-1 ik had die game gewonnen (tijd was al over) toen drukte ik in het option screen op quit, en dat geeft ie dus aan als een drop niet doen dus, ook al is de game al voorbij nooit op quit drukken ik heb trouwens wel een k*tverbinding..chello bij mij in de buurt zuigt ik speelde tegen een boy uit rdam die ook chello had en nog had ik lag maar yo breeze ik zag je niet online staan
Heb vandaag dit spel bestelt Sinds de al eeuwen oude Nba Jam ben ik echt niet meer weg teslaan van dit soort games vandaar de o zo geile en logische keuze he Heb hem misschien morgen,anders maandag in huis
hmm, het duurt ook heel lang als je een team wilt kiezen, heel langzaam gaat alles... stomme chello.. ik zag jou ook niet online staan, je kunt jezelf online of offline showen, misschien stond ie op offline...weet niet..en bij jou?
whaha oke kom maar .. één ding, ik pak gemiddeld per game maar 15 rebounds ofzo ik druk als een gek op B maar toch... zeg ff voordat we gaan spelen hoe het moet edit: Ik kom vannacht, ik ga douchen en daarna outside
Kunnen de mensen die NBA2K3 al hebben gespeeld iets zeggen over de gebruiksvriendelijkheid van Live? Is eht een beetje makkelijk on tegenstanders te vinden, werkt alles goed (optimatch e.d.)?? En is het zo dat je alleen tegen Europeanen kan spelen of gewoon tegen iedereen?
mwha, de rosters vallen tegen, maar na de enige roster update zat ie er wel bij, roster update van november 2002... rating 70 ofzo....
Je kan alleen tegen PAL gamers spelen ja.. Makkelijk is het niet,omdat er niet altijd even veel mensen online zijn...maar er is altijd wel iemand dus tja, no problem... Lag heb ik maar in één game wat van gemerkt...