1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] (Netwerk)Kabels (System Link/Cross/UTP/USB)

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mei 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord staat op pagina 1 :{

    NB deze thread gaat over kabels ... niet over system link ... :) ...

    zie hier je antwoord
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  2. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb ik nodig om met 4 xboxen aan een switch te connecten?


    straight of cross-over kabels?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord staat op bladzijde 1 ... of elders in deze thread ... word heel erg vaak gevraagd :) (switch/hub)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  4. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg gewoon ff waarom doen jullie zo moeilijk

    zeg gewoon straght of cross-over
    how hard can it be
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom zou ik moeilijk doen als het antwoord op de eerste pagina te vinden is? Maar ach je kan blijkbaar op je antwoord wachten ... morgen post ik hier het antwoord wel :) ... dan quote ik het stukje even _0/
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  6. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    zo een zielig persoon heb ik nog nooit gezien NERD.

    hij maakt overal een spel van XBOX GAY dat je bent ik hoef het antwoord al niet meer van jou SUKKEL!!!!!!
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Crossover- kabeluiteinden (system link kabel)

    Denk crossover

    @ Fardo - LOGOK reageerde zo omdat hij net kreeg te horen dat hij geen geld meer heeft voor en dat ze gaan verhuizen naar een arme buurt en dat hij een houte been krijg :'-(

    @ Fardo - Sorry maar de beginpost is niet zo duidelijk. Het is nog een kunst om daar iets in te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ga maar een weekje afkoelen, dit slaat nergens op :{
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Jammer LOGOK had ik net via geheime bronnen het antwoord gekregen.
     
  10. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0

    Je Hebt gelijk !!! doe niet moeilijk Fardo en Geef hem dat antwoord.
    Een beetje een hele zin typen als je ook het antwoord gelijk kan geven dat is toch zielig maar toch


    Schaam je diep Fardo
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ben dan dom en wil grappig zijn. Jij wilt dus ook een ban. Waarom blijf je gewoon niet van dit forum vandaan?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem toch het antwoord gegeven :confused:

    Dus ik schaam me nergens om. Ik maak me alleen zorgen om de "Varkens die te lui zijn hun eigen kont af te vegen" ... maar ach aan de andere kant kunnen ze er ook niets aan doen dat ze deze niet kunnen vinden

    ... en nu weer back on topic, want mijn opmerking en jouw opmerking slaat nergens op
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Fardo,

    ik heb even snel door dit forum heen gelezen. Maar heb nog steeds een vraag? (sorry als ik niet goed heb gelezen)

    Ik heb thuis een netwerk aangelegd door middel van een router (sitecom DC-202) 2 PC en 2 xbox'en beide op xbox live en gebruikte hiervoor straight-through kabels. Werkt prima maar als ik system link wil spelen b.v. met halo dan wil het niet lukken (omdat ik hoogstwaarschijnlijk dan crossover kabels nodig heb) Maar de xbox'en staan op verschillende verdiepingen en alle kabels zijn netjes afgewerkt dus heb ik liever niet nog een kabel erbij (crossover) + dat ik elke keer als ik wil system linken of xbox live wil spelen dat ik dan de kabels moet wisselen...

    Met een hub moet het volgens mij wel kunnen maar dan heb ik geen onafhankelijke internet verbinding voor mijn 2 PC's en xbox'en, toch?

    Is hier een oplossing voor of kan ik op deze manier gewoon weg niet system linken?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je via een hub speelt dan moet je idd normale utp kabels gebruiken (ookal staan ze op een andere verdieping) ... Wat wel belangrijk is met system linken is dat je xbox in de zelfde ip range zit ... dus Ip is 192.168.1.101 met een subnet mask van 255.255.255.0 en een gateway van 192.168.1.1

    Ip van xbox 2 is 192.168.2.103 met een een gateway van 255.255.255.0 en gateway van 192.168.2.1 ... dan kunnen beide xbox'en elkaar niet zin want ze zitten alle bij in een ander domein 192.168.2.* en 192.168.1.* ... dus check ff of ze in dezelfe ip range zitten.

    Als je de xbox'en direct wilt linken dan moet je gebruik maken van een cross cable

    heb ik zo een duidelijk antwoord gegeven?
     
  15. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    sukkel
     
  16. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve BIG TIM*)
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Is duidelijk, alleen dat was allemaal al goed bij mij maar ik heb het volgende ontdekt. Toen ik het bericht plaatste had ik alleen Halo geprobeerd en dan geeft ie een melding van iets in de geest van dat je kabels moet controleren. Maar toen deed ik Rainbow Six 3 er in en toen werkte het perfect gewoon via de router zonder het gebruik van crossover kabels en niks veranderd. Maar bij Rallisport 2 weer niet:confused: en wolfenstein ook niet. Maar wel weer bij RBS 3 BA?

    Vaag toch als het bij de een werkt moet het bij de anderen toch ook werken?

    volgende opstelling heb ik:

    ADSL modem​
    |​
    Router​
    |​
    Xbox 1 Xbox 2 PC 1 PC 2​

    Allemaal statische IP's en achter de router straight through kabels voor de 2 PC's en beide Xbox'en met Xbox Live.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zijn beide halo versies dezelfde versie?
     
  19. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik denk het wel. Allebei Pal en in dezelfde winkel gehaald (Free) geld ook voor Wolfenstein en Rallisport 2 eigenlijk bijna alle spellen. Maar sommigen doen het wel perfect en sommige helemaal niet?
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien omdat jullie 2 verschillende versies hebben en dan heb ik het niet over PAL maar over dat jij een update hebt gedownload voor RSC2 en RTCW en jou vriend niet.
     

Deel Deze Pagina