ik heb een " twin utp cat 5e" kabel ligge want ik wil van het draadloos internet af en me computer en xbox op me kamer aansluiten op het internet.. maar nu mijn vraag... het is dus " twin" wat inhoud dat het 2 kabels zijn die aan elkaar vast zitten.. maar dat is vrij iritant aangzien mijn xbox en pc wat ver uit elkaar staan.. dus was mijn vraag of er een hulpstuk tussen kan worden gezet aangezien ik hier ook nog zo'n 15 meter gewone cat5e heb liggen.. k heb er niet zo veel verstand van dus a.u.b uitleg bvd Flipmode182
De ethernet kabel die je krijgt bij de Xbox 360 Premium is net 2 meter te kort voor mij. Dus ik zoek een verlenging van 2 meter of gewoon een nieuwe kabel van rond de 10 meter. (ik kan hem wel aansluiten op m'n modem, maar ik heb net die 2 meter nodig om de kabel langs me muur en dan achter de computer te krijgen. Want nu gaat de kabel dwars door de kamer heen.) Welke kabel moet ik precies dan kopen en bestaan er ook verlengingen?
gewoon een nieuwe kabel kopen bij je plaatselijke computer boer ... als je de start post leest weet je welke kabel je nodig hebt
Ik wil op XBC, mijn pc is aangesloten op het internet (niet via een router) Moet ik dan mijn xbox aan me pc aansluiten via een 2e netwerkaart, en moet de kabel een Cat5 zijn..? Ik lees ook iets over RJ-45 patchcables ???
Er zijn verschillende CAT 5 kabels, welke heb ik nodig ? Cat 5E SFTP Cat 5E Patchkabel Cat 5E Patchkabel cross Cat 5E compatible Is deze goed ? http://www.netwerkproducten.com/cat5e-patch-kabel-meter-zwart-p-1023.html