ATTENTIE!! Weet iemand of je twee cd's nodig hebt van een bepaalde spel wanneer je gaat linken ??? dus in iedere xbox 1tje
ja je hebt twee cd's nodig of 3 of 4 ... hangt van het aantal gelinkte xbox'en af ... maar je hebt ieder dus het spel nodig
ik weet het: het is vast al 100 keer gevraagd en beantwoord, maar toch: ik wil op live. heb een usb modem, moet ik een router hebben? ik wil ook graag dat de computer uit kan blijven staan terwijl ik op live zit. wat voor kabels moet ik hebben? en hoe duur zijn die? alvast bedankt!
Nee je hebt geen router nodig .... deze vraag staat in de verkeerde thread ... als je via ics wilt (internet delen) heb je een crosslink kabel nodig ... de prijs hangt af van hoe lang moet ie zijn ... vraag het bij je lokale computer boer .... Omdat je graag je comp uit wilt hebben moet je een nieuwe router (modem) kopen (+/- 50 euro) zie de centrale router thread en twee netwerk kabels ... vraag computer boer... .... Tevens heb je voor live een credit card nodig... zonder credit card geen live!
Hallo mensen, Ik weet niet of dit de juiste tread is,(misschien XBconnect thread?) maar ik heb een vraagie: Wat voor kabels heb ik nodig als ik mijn xbox op een netwerk met mijn PC wil? ik heb deze config: Line-Modem-Router-1 naar PC en 1 naar Xbox Welke kabels heb ik nodig voor mijn xbox en pc met de router te verbinden? en als het mag: WElke router heb ik nodig(welke jullie mij aanraden?)
zie pagina 1 daar staat je een antwoord ... een crosscable utp dus O je hebt een router .. dan heb je geen pc kaart nodig en kan je gewoon al direct spelen ... zoals het nu is met een straight cable ... van router naar xbox en een straight cable van router naar pc zie de router thread ... bijna alle routers zijn geschikt ... hangt van je budget af
hey mijn vraag is : Kan ik met mijn xboxlive kabel (van mijn router naar de Xbox) ook system link spelen?
nee, want dat is een normale utp kabel ... je hebt een cross utp kabel nodig (zie pagina 1 ... eerste post)
Vraagje (hoeft niet beantwoord te worden wanneer het te ilegaal word) Ik heb een cross kabel van mijn router naar mijn xbox lopen. Nou is de vraag of ik via deze connectie muziek op mijn hd kan zetten? Heb namelijk zo'n lelijke drive die geen cd-rw pakt
Hmm het is zeker wel mogelijk. Check xbox-scene. Maar dat gaat over ilegale praktijken. Of is het alleen mogelijk met een gemodde xbox? Denk dan dat het is :{ helaas
Maar om te systemlinken moet je wel weer cross over hebben Dus nutteloos is ie zeker niet. Beetje dom van me dat ik in de winkel niet gewoon even mijn ogen los heb gedaan
Dus als ik een UTP Crosslink Kabel koop kan ik die niet gebruiken voor met een HUB ertussen of iets anders? Die kabel kan ik dan alleen gebruiken voor rechtstreeks X-BoX on X-BoX System Link?