1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Network Gaming ( XBConnect / Xlink )

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 17 nov 2004.

  1. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ik vind de layout/skin ed. wat beter verwerkt met de menu opties.

    en wat echt het meest irristanste is van xbc dat je mensen gewoon niet online kunt zien terwiijl ze WEL online zijn erg irritant. ook heb ik bij xbc meegemaakt dat ik geen berichten kan versturen, niet kan joinen terwijl de server online en open is. :mad:

    maar toch blijf ik xbc toch wat beter qua opties enzo. jammer van die fouten. marja O-) ik heb nu op xbc 51 buddy's en ik kan dan niet zo maar overstappen op xlink ;)
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heeft iemand een Faq hoe je een game moet joinen bij Xlink? Snap er niet echt veel van.
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga op de server (naam van host) staan en klik dan linksonder op join...tenminste zo doe ik het altijd.

    Zet me maar in je buddy list: Diemenzijde

    succes en ik help je graag...ik heb in het begin ook lopen zoeken.

    Niet goed gelezen, je hebt het over Xlink ik over XBC... |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had al een behoorlijke handleiding geschreven voor kai, maar here goes:

    eerst klik je op dat wereldbolletje links bovenin.

    dan zie je een lijst met alle consoles die met kai werken. jij moet dan (logies) op xbox klikken. (door op het groene pijltje te klikken dat in het xbox icoontje staat)

    dan klik je op het spel soort dat je wilt spelen. dus als je wilt racen, klik je op racing and flying. (weer dat groene pijltje, in het racing and flying icoon)

    nu zie je een lijst met spellen. klik op je gewenste spel (bijvoorbeeld outrun 2, en dus weer dat groene pijltje klikken dat in het outrun 2 icoontje staat)

    nu moet je nog onderop kijken, want je krijgt de vraag of je host of wilt joinen. er zijn dan 3 opties:

    1> no, i'm trying to join (nee, ik wil meedoen in een spel dat al gaande is)
    2> yes, i'm hosting now (ja, ik ben nu al aan het hosten)
    3> yes, i'm a dedicated host (ja, ik ben een toegewijde host)

    in de praktijk kies je voor of 1, of 2. die andere optie is eigenlijk nutteloos.

    nu ben je klaar in kai, en kan je het spel starten door te zoeken naar het system link menu, waar je de keuze zal krijgen om of een spel te joinen, of een spel te creeeren.

    als je geen spel kan vinden, dan kan je door links boven op dat icoontje van een poppetje met een blauwe "i" in een wit rondje te klikken, en dan te kiezen voor 2> yes, i'm hosting now. en dus zelf een spel gaan hosten.

    let wel, ik heb bij outrun 2 met een upload van 70 K/sec. maar ruimte om voor 3 extra spelers te hosten (ofwel een kamer van 4 personen, inclusief mijzelf), want anders heb je veel last van lag en packett loss. tussen nu en maart gaat mijn upload naar rond de 100 K/sec. en dan ga ik het met 6 personen probeeren.

    met het "map" icoontje dat ook bovenin staat kan je bladeren tussen favoriete kamers (als je die gekozen hebt), favorieten gamers (je vriendenlijst), de mensen die op dit moment in de kamer zitten. dus dat is ook wel handig om te weten.

    mijn nicname op kai is musicmaniac voor als je hulp nodig hebt. ik heb een headset, dus in spellen met headset ondersteuning (outrun 2, rallisportchallenge 2 enzovoort.) kan ik je verder helpen met vragen over kai.

    ook op de kai website kan je alles terug vinden. de site is kai xlink evo 7
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen , het is vrijdag avond 00.00 uur en de XBW Clan Server gaat nu weer open tot diep in de nacht . _O_
    We gaan uitraad weer eens Halo 2 spelen . _O_
    Mijn Gamertag op XBC is : Michael_T

    Edit : Aangezien dat er niemand online speelt , is de Server nu weer dicht !!!
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond weer Halo 2 hosten op XBC . _O_
    Mijn Gamertag is : Michael_T
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Als je mij kan helpen met mijn Router/ Switch voeg ik toe. Mischien kan je op MSn komen?
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik joinde net een game en het liep voor geen meter. Ik ging naar kanten op waar ik helemaal niet naartoe wou. Ook zakte ik weleens door de grond. Ligt dat aan de server?
    Want gisteren joinde ik een nederlandse game en dat ging perfect.

    Weet iemand welke ping servers ik het best kan joinen met mijn 128k connectie?
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon alle pings onder de honderd zijn wel ok ;)
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ,
    ik ga vannacht weer Halo 2 hosten op XBConnect ! _O_
    De Server gaat +- 00.00 uur open . _O_
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal er zijn ikzelf ben er ook pas rond uur of 9

    tot strax micheal ;)
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom dan ook rond 9 uur _O_ deze keer hoop ik jullie te zien[op dat buddie schermpje ;) ]
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er dan ook wel, ik heb een nieuwe tag: XBW_xplayer, dat jullie het ff weten

    /edit: ik heb met neXBC wat problemen met joinen. Is er een of andere patch beschikbaar ofzo, aangezien steeds opnieuw installeren niet helpt

    /edit2: ik kijk morgen wel verder want ik wordt er doodziek van :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  15. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    xplayer , ik had er ook last van , ik gebruik nu steeds de oude Versie met wincap erin . Werkt perfect !!! _O_
     
  16. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is wincap? en waar download je dat want ik word er ziek van :mad: van al die prob.

    ik en halo nerd en xplayer zijn vanavond online komen der nog meer?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de oude versie van Xbconnect downloaden , dus niet neXBC .
    Ga naar de download page en download dus de gewone versie . O-)
    Wincap zit er trouwens al in . Als XBC zich gaat instal. , komt erna nog een venster met instal Wincap ? :confused: Dat kun je dus aan of uit vinken . Wincap moet zich dus ook instal . ! Met de oude versie heb ik nog nooit probleemen gehad . _O_

    Ik kan vanavond ook weer . Zal ik dan ook weer hosten ? :confused:
    Voor mensen die vanavond ook willen meedoen , mijn Gamertag is : Michael_T
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  18. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jij moet hosten :9
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Ik speelde gister met 3 xboxuh (2 personen per xbox) over xlink via 1 comp onder 1 account... allemaal aangesloten op de switch en het speelde zonder lag.. ookal zaten er nog 7 andere in de game....
     
  20. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duuh dat is op xbc connect ook. nee laten we het zo zeggen ik was laatst op XBC met bij mij thuis 6 xboxxen en 10 mensen bij mij en we speelden ook nog met 4 engelsen _O_

    NO LAG
     

Deel Deze Pagina