Wanneer gaan we Weer Glitchen met z'n allen???ik maak wel server vertel wanneer jullie kunnen by do way kheb morgen met 3 ppl toernooitje!!! ze zijn bang dus wedden we maar 1 euro
eey, ik ben nu online, Micheal_T, ik weet niet of jij host maar de game zit iig op slot, dus doe em ff open
Nederlanders mogen er van mij achter komen , maar mij ging het meer er om dat geen USA gasten op mijn server komen . Want daardoor gaan de pings steeds zo hoog !
nou ja kijk ik vind dat je als we gewoon aan het spelen zijn je er geen w8 woord op moet zetten maar als we aan het glitchen zijn dan sluit je hem meestal maar dan is een w8 woord wel makkenlijker voor onze clan leden
Ik denk ik wel vanavond. Moeten we alleen wel een server hebben. En wel een goeie want ik heb vreselijk veel last van lag...
wat is jouw tag? en btw. dan moet je maars naar de server van micheal_t gaan of naar de server van dutchOp dat zijn allebij wel goede servers[1mbit up]
Mijn Taq is Being-xboxed [XBW] En ik krijg over 4 dagen ander internet. 512 up en 192 down. Nog niet echt snel maar hopelijk snel genoeg.
Ik kon het wel. Daarna werd ik helaas gelijk gekicked door te hoge ping. Ik krijg een dinsdag ander abbo dus dan nogeens proberen...
Ja , dat klopt . Ik had de Auto-kick aan staan . Iedereen die een ping heeft van 250 MS of hoger word dan auto. gekicked ! Zo blijft het spel wel goed lopen & zonder lag !