das waar maar zorg ervoor dat er ook geen buitenlanders meespelen want die zijn nogal irritant[mojo] en die zorgen dat je een omweg moet maken in het netwerk--> een hoge ping als resultaat ik ben vanmiddag online vanaf 4 uur als er geen buddy online is ga ik hosten *) dus iedereen die zin heeft om vanmiddag tot morgen ergens te spelen moet je mij maar eff joinen. ook gaa ik de autokick weer aan zetten
@Seymore Butts: Wat voor Abbo heb je eigenlijk? Up en download bedoel ik he... Ik zoek namelijk iemand die 512down/192 up, om zijn mening te vragen over de hoeveelheid lag.
Je moet iig niet gaan hosten met 192 upload, maar je krijgt geen lag als je gewoon een server joint (ik heb zelf geen 512/192)
Hoop het maar. Hosten was ik zoiezo niet van plan. Maar Ik heb nu een 128/64 abbo en daarmee word ik van de ene kant naar de andere kant gebumpt. Vreselijk irritant. Vooral in lockout
joinen moet lukken maar hosten dacht het niet ik heb trouwens up 1Mbit[dus 5 x zoveel dan jij]en down. weet ik eigenlijk niet
Ik ben deze week niet online waarschijnlijk, dit komt omdat ik tentamens heb dus ja, dat gaat ff voor Maar in de vakantie is er natuurlijk genoeg tijd na de carnaval
Vanavond ga ik weer Halo 2 hosten op XBC , mijn Gamertag is : Michael_T . De Server gaat +- 20.00 uur open !!!
Helaas gaan ze deze week bij mij in het huis verbouwen , dus deze heele week kan ik niet hosten op XBConnect !!! Ik zal dus deze week weinig online zijn !!!
Ik heb even een vraag, ik en een vriend van mij hebben nu alletwee xbconnect, maar als ik wil hosten, kan hij niet goed joinen. Andersom precies hetzelfde verhaal. Ik klik op zijn host, voer het wachtwoord in, en wacht. Ik zie dan alleen mijn eigen naam, en daarna word ik na 10sec weer eruit gegooit. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? alvast bedankt
dan staat er onder ping FW.. kweej nii precies waar dit aanligt (btw.. soms kan je wel joinen met FW daarom was ik overgestapt naar Xlink
sorry voor de dubbel post... Nu speel ik met 4 vrienden over Xlink.,.. waarvan 2 het goed gaat.. de 2 andere kunnen gwoon naar system link alleen sien nooit een game.. installeeren ze xbconnect en dan sien se wel gewoon games... waar ligt dit aan ??
problemen mer router heb ik ook gehad ga dan naar http://192.168.2.1:88 en geef je wachtwoord in Setup Virtual Server typ daar achter 192.168.2. de rest van je lokaal ip en dan 8602 voor TCP doe dit opnieuw voor UDP het wachtwoord om op dat ip adres binnen te komen = password en de gebruikersnaam = Admin en arnoud ik voeg jou ook eff toe op xbc
Hoe zit met de hostmogelijkheiden bij een uploadstream van 512 kb/s? Kan je dan een beetje behoorlijk hosten en ongeveer met hoeveel?
Clan Support arrives at XBConnect He , he eindelijk heeft XBConnect Clan Support !!! Clan Support arrives at XBConnect February 27, 2005 Team XBC has been brainstorming for a while, and now XBConnect now offers fully organized clan support. If your interested, read below To start a Clan: -Find someone else to start a clan with, this member will be your Co-Founder and will be able to add/remove members of your clan -Connect to XBC Chat with neXBC (Cannot use #xbconnect). This is a must in order to get your clan started. -If there is an active Operator, PM him. Best place to find one is in game1 or the help channel. To get into the help channel, connect to the chat server and type /help -If no operator is available, send a PM to ORiGiN by double clicking his name, then send "!clan request" (without the quotes). ORiGiN will then notify us that you are waiting. If you get no reply within the next few minutes, all operators are busy. Please remember you are not the only one needing assistance, we will help you as soon as we are available. -If you get an active Operator, tell them you would like to setup a clan and heres what you need to give them: Clan Title - Max 30 Characters (Valid XBC Characters only - Spaces allowed) Clan Tag - Max 7 Characters (Abbreviation of your clan name, Valid XBC Characters only - No Spaces Allowed) Clan Founder - Must be your current XBC nick in use (This name cannot be changed unless the clan expires or you quit the clan) Clan Co-Founder - He/She must be available when you setup your clan. This will stop everyone from setting up a bogus clan, with bogus users. Clan Website (Optional) - Clan Homepage Clan Banner (Optional) - Must be 470 x 90 pixels (Anything else will strecth the image) After the clan is added, you will now see a My Clan section in MyXBC. Here, you can see who is in your clan. If you are the Founder or Co-Founder, you can: add users, remove users, ban users, and edit individual clan titles of your clan members. To view an XBC user's clan info, right click his/her name, select info, and click the Clan tag. Here you can see the clan banner, website, Founder/Co-Founder, when it was made, and the members of the clan. This is also where you make a request to join the clan. Once the request is made, the Founder or Co-Founder will allow or deny your request. Posted by Maddness