zit in het verkeerde forum maar weet iemand hoe ik aan het level foundation kom.. stata er bij mijniet bij ? edit : in halo2 natuurlijk
HELP ... ik wil hosten bij xbc met het spel halo2. Maar niet kan joinen en staat FW voor mijn host. Hoe zorg ik dat ik kan hosten?? Ik hoorde iets met mijn poorten openen, mar welke dan precies en hoe doe ik dat? BvD
had het te druk met over xlink spelen duss sal vanavond even helemaal uitspelen... Moet het ook op een bepaalde moeilijk heids graad ?
jah mar jij laat veel te veel man in je room. ALTIJD 16, weet je hoe saai en chaotisch. En dan ook nog SMG, en ik pwn jou altijd...
ik wil ook wel weten wie je bent dan dan kunnen we even nagaan of je echt zo goed bent dan zal ik je kont ownen
poefh ik vraag me af waar die 13 nou tog voor staat?????? ohhh ik zie het al je bent 13 wahahahha chill hoor. dan zal XBW jou eens gaan ownen. kneusje
agh moet je hem nou perse nog verder in de grond stampen volgens mij ben je zelf nog een klein kind ageresief mannetje wacht maar tot ik jou own
teneerste gefeliciteerd met je 300e post ten tweede zover laat ik het niet komen want ik stuck je tog wel. ten derde als jij skills krijgt ben ik allang met pensioen
ten eerste bedankt ten tweede je kan toch niet gooien je bent volgens mij zo scheel als mijn goud vis ten derde kan niks verzinnen maar ben wel veel beter als jou
ten eerste gefeliciteerd met je 301e post ten tweede ik gooi ze ook niet maar ik leg ze op je voorhoofd ten derde ; nooit
ten eerste bedankt ten tweede je kan hem niet op mijn voorhoofd leggen want dan sta ik al op jouw lelijke hoofd te stampen ten derde je bent gewoon een zwaar ageresief en klein kind