ja wie gebruikt hier allemaal nexbc ? ik kreerg steeds die popup om hem te downl. uiteindelijk wel gedaan ik wou wel weten hoe het ging. zwaar zuigend iig bij mij ten eerste hij was precies hetzelfde, maar het belangrijkste is dat ik geen reed heb gemerkt dat je een keer moest joinen en daarna niet meer naar de pc moest lopen want je kon alles op je tv selecteren wel lijp o trouwens ik wil vanaaf best wel hosten ik heb vanavond 8 mensen hier thuis dus als er nou nog een paar komen dan kunnen we wel wat lol hebben en ja de helft zijn allemaal n00bs
Gaat er iemand vandaag nog online spelen ? Ik heb Call of Duty nieuw en wil deze wel online spelen op XBConnect !!!
Doed dat doe je dan niet goed. neXBC staat nog lang niet stabiel op poten maar wat jij zegt is ook zeker niet waar. Als je game joint, dan krijg je zeker meerdere servers op je tv scherm te zien. Verbeteringen moeten komen in de vorm van - ping zichtbaar op tv - land van host zichtbaar op tv - filters moeten beter werken. Als je als filter "alleen servers met ping lager dan 90" dan werkt dat gewoon niet.
Nou , ik kan neXBC niet eens draaiend krijgen ! Hij vind mijn netwerkaart van mijn xbox niet , hij blijft zoeken , maar hij vind hem gewoon niet . Dus ik speel nog steeds via de oude versie met Wincap erin !!!
Ik snap de populatie op XBC echt niet. Iedereen met een i-net verbinding kan online zonder Live te hebben, worden er amper games gespeeld! Snap er echt niks van.
ik begrijp niet waar je het over hebt ik zie niet meer dan 1 server op mijn tv scherm maar het is nog maar de alpha dus ik wacht rustig af ik vind wel dat ze de skin hebben verbeterd
Jongens , ik host weer vanavond op XBConnect . Mijn Gamertag op XBConnect is : Michael_T . Ik zie Jullie daar wel . Groeten , Michael_T .
ik ben er vanavond rond half 9 en als we te weinig speles hebben dan laat ik wel eff wat vrienden komen
Ik zou graag mijn 1mbit upload willen testen maar denk dat broeder daar niet zo blij mee is Zou hem is lief aankijken. edit:/ Geen tijd :{ Mischien morgen.
Yo mensen , ik host nu weer Halo 2, dus kom snel !!! Room Info : xboxworld.nl !!! Server is weer open tot 21.30 uur !!!
Hey seymore , laat me effe weeten als je Ghost Recon 2 hebt , dan kunnen we een server maken op XBConnect . Messchien is het dan ook wel leuk om net zo als met Halo 2 , een Ghost Recon 2 dag te maken ? Ik bedoel net zo als dit : [Halo 2] XBConnect Taglist: Gamen op zaterdag 13 november
omdat behalve xbc ook kai xlink bestaat, en daar zijn echt veel xbox spelers te vinden. alleen zijn sommige wel online, maar spelen niet....... heel vreemd. maar over het algemeen kan ik goed spelen via inet en kai. heb xbc een paar keer geprobeerd, maar met mijn fav. game doet ie het minder dan met kai, dus dan blijf ik daar wel bij. is men geintereseerd om (over het algemeen dus outrun 2) te spelen tegen mij, kom dan op kai, en mijn nic is daar musicmaniac.