VANAVOND WORD ER HALO2 GESPEELD ik ben er vanavond en ook seymore butts zal er zijn komen er nog meer mensen ?
Hoe weet je dat? Netjes wachten tot kerstman het heeft gebracht Wordt in de vakantie weer actief. Fuck de proefwerkweek
hehehe uhm ik zei dat ik hem lauw vond en keek meteen goed naar de vorm van het doosje en wat licht er 2 weken later onder de kerstboom
Thanx for comming , was weer erg leuk . Alleen jammer dat ze mij als host zijnde er steeds uit kicken als ik per ongeluk een team kill doe ! Edit : Ik ga vanmiddag weer hosten op XBConnect . Als er iemand mee wil doen , mijn Gamertag is Michael_T
Het is vakantie dus tijd om te gamen Halo 2 avondje vanavond? indien nodig wil ik wel hosten (1mbit up)
Tot 23.30 uur !!! Edit : Ik ga nu online !!! Dus als er mensen zijn die online willen spelen op XBConnect , mijn Gamertag is : Michael_T
oooh kwijl ik zit nu bij me family MET XBOX maar ik verveel me terpletter yijn jullie ook morgen allemaal online? en laten we dan ook een potje alleen maar gaan glitchen? marja dat laatste hoeft niet morgen ben ik er weer en hoop ik dat jullie er ook zijn veel plezier vanaaf ik zal aan jullie denken