ben je blind , ik stel een vraag en niemand geeft vervolgens antowwrd terwijl het allemaal voor jullie eigen bestwil is, tenzij je het leuk vind om nooit echt tegenstand te hebben, een soort van community oprichten zou misschien DE oplossing kunnen zijn dus.... schroom je niet en LAAT WAT HOREN !!!! en geen lompe nick posts
dit is een forum voor afspraken om samen te spelen als iemand zijn nick aan iemand anders geeft om samen te kunnen spelen is dat toegestaan en miss kunnen jouw posts beter in het algemene xb connect topic gezet worden
foutje van hem dan want deze is om afspraken te maken op connect er is ook nog een algemeen xbox connect thread
waarom hebben sommige mensen een hekel aan "noobs" op het internet ? kon iedereen hier halo en/of halo 2 al in een keer perfect dan ? dan mag je vast wel reviewen van xbw als je zo goed bent........... ff alle gekheid op een stokje, ik game veel op outrun 2 (kai) en daar komen ook beginelingen. die geef ik dan gewoon wat tips, en als ik ze later tegen kom, dan houden ze me prima bij ! als ik hem had geweerd van mijn hosting, dan had ie de moed vast opgegeven, en dan hebben we er weer een outrun 2 speler minder bij. en er zijn er online al zo wijnig. daar moet je dan zuinig op zijn. hierbij roep ik alle gebinners (ik houd niet zo van het word "noob") op om musicmaniac op kai te joinen bij outrun 2. _0/
Outrun is iets anders dan halo, waarschijnlijk kunnen outrun newbies je gewoon niet bijhouden, niet erg inderdaad. Noobs bij halo lopen hun eigen team te killen en zijn gewoon lomp bezig dit is gewoon zwaar irritant. En ik kon halo gelijk beter dan de meeste mensen
het is inderdaad zo dat newbee's je in outrun 2 (of een andere race game) je niet bij kunnen houden. ze willen ook nog wel eens beuken a la burnout 3, maar met een beetje race techniek kan je zo'n beginner toch voorbij. bij FPS ben IK de newbee, en speel ik dus vaak tegen mijn neven om zo het een en ander te leren. maar ik word nog steeds te vaak neergeschoten. ik zelf raak zelden wat. maar team leden schiet ik niet af. ik halo 2 zijn die toch duidelijk in 2 kleuren verdeeld ???
Ja maar zelfs dan schieten ze je nog neer, erg irritant zoals je wel zult begrijpen, het is dan ook het idee om zulke mensen niet in de clan te laten
Ik heb een probleempje. Ik heb nu mijn xbox aangesloten op mn router, alles is ok. Xbconnect ziet mijn Xbox en ik kan gewoon ook de matches joinen op mn pc. Ook zie ik dan gewoon de match in mn system link scherm, maar als ik wil joinen dan lukt dat niet en krijg ik de melding: Unable To Join. Het betreft hier Halo 2. even een edit: Ik zie dat als ik de game aan het joinen ben, mn lampje van de xbox en internet niet meer knippert(in xbconnect scherm), terwijl dat wel zo was bij system link menu
dat wil weleens gebeuren ja moet je even een andere sever proberen dit is trouwens niet het goede topic he
Ben nu aan het hosten op XBconnect !!! Edit : Het was weer toppie gisteren ! GA trouwens straks om 13.00 uur Halo 2 hosten op XBConnect ! Voor mensen die willen joinen , zet in Halo 2 dan effe NL voor je naam , dan kunnen wij je herkennen en weeten we dat je van dit forum komt !
ik ben er bij marja dat wist je al ik heb weer 4 man bij me en dat zijn geen n00bs maar makkelijke doelwitten om zo maar te zeggen