Hij is een vrij fanatieke host dus ik neem aan dat er tot de late uurtjes gegamed kan worden. Ik ga even douchen en ook nog even meedoen.
hallo.. met het gamen via xbconnect gaat het goed, geen lag enz maar als ik een game host om tegen vrienden te spelen, staat er bij mij en bij hun altijd FW bij ping.. hoe kunne we elkaar wel joinen ?
Om Lid te worden van de XBW Clan kijk op het forum op de Homepage van de XBW Clan . De link staat in mijn Sig ! Edit : Het is nu 18.00 uur geweest en als mensen intresse hebben , ga ik nu weer Halo 2 op XBC hosten !
hahahahaha ! die moeten we er inhouden. geen noobs, maar makkelijke doelwitten (of om interesant te doen in het engels: easy targets) daar val ik ook onder *)
Happy New Year ! Hey mensen , een gelukkig nieuw Jaar ! Ik ga nu weer Halo 2 hosten op XBConnect !!! _0/
komt er iemand vandaag(avond maybe kan ik dan) mijn acc=arnoud ik ga een neiuwe acc ook nog maak die horen jullie straks
Ik ga zo weer op XBConnect Halo 2 hosten ( graag zonder Cheats ) ! _0/ De Server staat weer open vanaf 18.45 uur . Groeten , Michael .
Wie k0men er dinsdag avond allemaal gamuh... Halo2 en Ghost Recon2 Host : []s-deel[] wachtwoord : blabla graag alleen joinen met headset !!! vanaf 19.00 uur tot laat... edit : Xlink
dan heb je de verkeerde kabel, check of het wel een goede is, of als die niet omgekeerd zit!...en via de computer (als je xp hebt) moet je het ergens aanvinken (toestemming geven) dat hij wel mag verbinden! .> GROETJES KILLNKENNY! hou me maar op de hoogte!
Het is nu bijna 19.45 uur en ik ga weer Halo 2 hosten op XBConnect !!! Mijn Gamertag is : Michael_T . Edit : Het was weer erg gezellig , bedankt !!!
Nu speelde ik vandaag Halo 2 via XLink.. het level uhm met die weg wat dan zoon sgans is.. (kweej ff nii hoe die heet) Waren 3 players(nederlanders) heel hoog gekomen met de banshee en toen gingen ze steeds hoger.. ik zoemde in, ik zag se heel hoog springen egt 20 keer zo hoog als normaal ... en ik ging proberen alleen mijn banshee wilde niet hoger...
Xlink is wel vet gister een potje met 12 man gespeelt en gewonnen (ook maar net) maar het is een zeer dope progie