is er een manier dat je ntsc discs kan spelen op je pal xbox? Want dan ga ik hem meteen omruilen voor een ntsc versie, er zijn geen europeanen die dit spel spelen...bijna niet in ieder geval.
om NTSC games te spelen op een PAL xbox heb je een mod-chip nodig: ik speel b.v. EA's Nascar Thunder 2003 (NTSC) op een gemodde xbox (Nascar is niet uitgebracht in europa, maar ik heb 'm meegenomen tijdens een trip naar de US). echter, mod-chips en Live gaan (terecht) niet samen. tenzij je een NTSC xbox en een NTSC versie van NFL2K3 te pakken krijgt, speel je geen on-line NFL2K3 tegen amerikanen. wellicht dat 't wel kan met NFL Fever, maar deze is een stuk minder dan Madden, laat staan NFL2K3. William
Mooi. Stuur even een friend request. Merk op dat 't joinen van een on-line game doorzettingsvermogen kost. Martijnisfijn en ik hadden afgelopen maandag zo'n 10 minuten en heel wat retries nodig om een game over Live te starten. Eenmaal in de game liep 't goed. Have fun!
william heeft gewonnen, 2x. Maar het was wel spannend. 1x zelfs overtime door een TD van Frank Wycheck met 3 seconden te spelen.... Add me ook ff! Wel zo handig. Moeten we een keer spelen. Oh, en William, ik heb geoefend... Ik mail je wel voor een rematch!
Het begint eindelijk te komen! Langzaam maar zeker stromen de gamers binnen. En zowaar! Je kunt gamen om 23:00 sĀ“avonds! Helaas staat er alleen nog een stomme duitser boven me in de rankings. Maar 2e is ook wel netjes
Ik heb de NFL fever 2003 demo gespeeld die op de Wacked! CD staat, en ik vind dat American Football wel cewl om te spelen, zeker via Live.. Het is alleen jammer dat ik geen reet snap van al die plays etc.. Ik ga eerlijk gezegd toch voor NHL 2k3, puur omdat een maatje van me dat ook speelt.. Maar misschien koop ik NFL 2k3 ook wel, moet nog ff zien.. Zijn er wel genoeg mensen in Europa die het spelen op Live?
ik sta 24ste ofzo, ik heb 2x echt verloren, 1x moest ik stoppen, omdat de lag gewoon teveel was, daardoor krijg je ook een verliespunt... (dus heb ik nu 3 verliespunten) 2x heb ik toch gewonnen, maar ik heb ook veel exhibition gespeeld. het gaat wel steeds beter, en inderdaad, er zijn steeds meer games te vinden
ja, maar bedoel je dat je tegen pal gamers geen lag kan krijgen.....als die mensen een slechte verbinding hebben kan het best hoor
ik ga hem morgen halen denk ik...ik heb het in een andere topic ook al gevraagd, maar wat vinden jullie...makkelijk te leren als je de regels nog niet helemaal weet?
nou, het zal wel lastig worden, dus ik zou wel een website zoeken die american football uitlegd, want het is wel heel handig om de regels te weten enz, en hoe te spelen. ik speelde gisteren tegen een knakker die liep met zijn QB eerst 25 yards achteruit voordat hij de bal gooide....dan ben je dom bezig, hij stopte ook na een kwart, omdat hij al 28-0 achterstond (jammer dat het geen ranked game was)
De basics van American Football zijn heel simpel. 4 pogingen om 10 yards verder te komen, totdat je bij de endzone bent en een touchdown scoort voor 6 punten. Lukt dit niet dan schop je op de 4e poging de bal zo ver mogelijk weg het veld op zodat je tegenstander een langere weg heeft te gaan. Je kan d.m.v. running plays de bal langzaam verder krijgen of met meer risico de bal gooien (wat online over het algemeen gebeurt) Verdere regels kan je je beter even in verdiepen, maar zo moeilijk is het echt niet. Om echt alle kleine regeltjes te weten ben je wel even verder, maar dat is niet belangrijk, het meeste is heel logisch. En er zijn zeker geen ingewikkeldere regels als buitenspel Succes!
oh ja, en die schematjes moet je je even in verdiepen, dat is heel belangrijk. Dan weet je wat er gaat gebeuren. Dit is echt het allerbelangrijkste. De terminologie zoals slant, hook, iso, sweep en comeback plays (jaja, sounds scary) kom je heel snel in. Do i like to run into a wall of meat? Hell yeah! Kleine tip, iso run plays zijn de beste plays voor de running game. (vind ik, opent de grootste gaten)
thanx voor de uitleg....dit zijn zo een beetje de regels die ik al wist...dus komt wel goed dan waarschijnlijk ik ga em morgen halen...paar dagen oefenen en dan.....