Een van de beste boeken om 't spel te leren begrijpen tot op een niveau dat je plays kunt herkennen en kiezen is: Football for Dummies, by Howie Long and John Czarnecki (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/detail/-/books/0764550543/104-2431518-9789518) Laat je niet misleiden door "dummies" in de titel;'t boek is erg grondig. William
Ik hou het wel bij NHL zoals mijn maat inflatable al had gezegd . NFL is leuk maar je moet eerst de plays goed weten als je uberhaubt wat wilt scoren. Ijshockey is gewoon puck erin rammen en voila winnen . Maar wil het wel op de box spelen. For Fun.
Ja ik, heeeeel af en toe. Ben het nu aan het proberen het spel te verkopen. P.S: Ik denk dat dit forum er niet echt voor bedoeld is dit soort threats te openen!
Please, een of andere admin doe iets?! ***hoe kan dit nou weer, die posts die in deze threat staan horen er helemaal niet. Die heb ik hier helemaal niet gepost!***
Het loopt een beetje dood hier? Mensen nog posten? ik heb al een tijdje niks meer gezien. Dus begin ik maar weer wat te blaten... Onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen zijn die de klasse van deze game niet zien. Het is de meest realistische sportsgame ever! Maar ja, mijn mening is ook niet echt objectief! Add me ff voor een game, ik kijk regelmatig en je kan me altijd een mailtje sturen BTW Nog mensen die morgen naar de Admirals gaan?
Misschien hebben gewoon extreem weinig mensen in nederland deze game? Ik hou ook wel van dit soort sport maar ik ga niet vollop moeite lopen doen om zo,n spelletje tebemachtigen hoor. Nee ik ga niet naar de admirals
Pas over 4 weken naar de Admirals. Vergeet overigens zondag niet in te loggen op www.nfleurope.com; ze zenden de wedstrijden live uit op 300KBit, MS Mediaplayer format. William
Afgelopen zaterdag ben ik ook geweest. Wel een tegenvaller, laatste minuut een TD tegen! Nu maar hopen dat er weer gewonnen word. En in ieder geval thuis! De verdediging was in ieder geval goed op orde, maar een fouten, de offsides, encroachment, pass interferences en zelfs personal fouls vlogen werkelijk om je oren, daar win je niet mee. Beetje nerveus team dit jaar.
nou....het was eigenlijk iets meer dan 1 minuut. Inderdaad wel veel fouten ja, maarja, ik wij een wedstrijd spelen (het team waar ik speel) dan zijn er soms nog wel meer fouten..hahahaha. Maarja, mooie wedstrijd, wel mooi detail, iedereen was heel erg rumoerig, maar nadat de 10-7 gescoord was, was iedereen stil (was wel een close PAT bij de touchdown van de dragons)
1 minuut en 6 seconden ja... Het werd idd ineens doodstil in de arena, helaas. Maar Jantje, ff ontopic. Zin om een keer te spelen online? lijkt me wel leuk.
Wat ik trouwens niet voor elkaar krijg en dat doet die nr 1 (flyingarts) heel erg goed, is zelf interceptions maken. Hij neemt controle over de cornerback bij een lange diepe bal en vangt hem op. Als ik dat probeer dan gaan er dingen gruwelijk fout Hij is trouwens wel triest hoor, hij laat zijn aanvallen door de comp uitzoeken (tenzij het een play is die hij niet ziet zitten) en neemt altijd de Rams... beetje beardy maar goed, hij wint wel.
ik neem ook altijd de rams, en soms de packers, maar als ik met brett favre speel, dan gooi ik heel veel interception passes, das wel minder, en met kurt warner is dat veel en veel minder. Ik houdt ook veel van de vikings, maarja, die zijn in het spel niet zo goed, dussuh.........
Ik neem altijd de Titans. Mijn favoriete team in RL is de Colts, maar ja, ook die zijn niet echt suup in dit spel.
Ik speelde gisteren met de Rams, tegen een Zwitser, die speelde met de Titans..................... ik heb hem verslagen met 96-3. zat ie lekker te vloeken in het duits
haha, leuk is dat. Dus je word al wat beter zie ik Maar in ieder geval. Ik heb een thread opgestart die wel interessant is. Het gaat over segasports.de. Het word al veel gepromoot op live, maar ik zou het wel heel stoer vinden als er in nl ook ziets kan worden georganiseerd. Ik heb er de middelen niet voor, maar het moet heel simpel te doen zijn door bv. xboxworld.nl http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=23096
echt fokt up man.. NFL2K3 moet al lang in de winkels liggen, hier dus mooi niet overal gezocht niet gevonden, Amsterdam, Alkmaar, Zaandam, Purmerend noem maar op gebeld niemand had em in de winkel kon alleen besteld worden dus heb ik em 1 week geleden besteld, hij zou er vandaag zijn.. nog nix binnen DAMNIT ben Madden nu wel zat op de ps2 heb dat spel zo lang gespeeld ik win alleen nog maar tegen de computer op all madden.. maakt niet uit met welk team, is geen fun onrealistisch scores enzo kan niet wachten op NFL2k3 kijken hoe die speelt