1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] NFL 2k3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 28 mrt 2003.

1. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
  2. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NFl fever 2003

zijn er hier mensen die dit spel spelen?

3. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het wel bij NHL zoals mijn maat inflatable al had gezegd .
    NFL is leuk maar je moet eerst de plays goed weten als je uberhaubt wat wilt scoren.
    Ijshockey is gewoon puck erin rammen en voila winnen .
    Maar wil het wel op de box spelen.
    For Fun.

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik, heeeeel af en toe. Ben het nu aan het proberen het spel te verkopen.

P.S: Ik denk dat dit forum er niet echt voor bedoeld is dit soort threats te openen!

5. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voorwa ni , nfl 2k3 staat er ook ts he en ik heb het hier over de live functie he

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Please, een of andere admin doe iets?!|:-

***hoe kan dit nou weer, die posts die in deze threat staan horen er helemaal niet. Die heb ik hier helemaal niet gepost!***

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  7. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Het loopt een beetje dood hier? Mensen nog posten? ik heb al een tijdje niks meer gezien.
    Dus begin ik maar weer wat te blaten... Onbegrijpelijk dat er zo weinig mensen zijn die de klasse van deze game niet zien. Het is de meest realistische sportsgame ever! Maar ja, mijn mening is ook niet echt objectief!
    Add me ff voor een game, ik kijk regelmatig en je kan me altijd een mailtje sturen

BTW Nog mensen die morgen naar de Admirals gaan?

8. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien hebben gewoon extreem weinig mensen in nederland deze game?

Ik hou ook wel van dit soort sport maar ik ga niet vollop moeite lopen doen om zo,n spelletje tebemachtigen hoor.

Nee ik ga niet naar de admirals :)

9. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    Pas over 4 weken naar de Admirals.

Vergeet overigens zondag niet in te loggen op www.nfleurope.com; ze zenden de wedstrijden live uit op 300KBit, MS Mediaplayer format.

William

10. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga zometeen naar de admirals, tegen de dragons! dat wordt vet!!!!!!!

11. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zaterdag ben ik ook geweest. Wel een tegenvaller, laatste minuut een TD tegen! Nu maar hopen dat er weer gewonnen word. En in ieder geval thuis! De verdediging was in ieder geval goed op orde, maar een fouten, de offsides, encroachment, pass interferences en zelfs personal fouls vlogen werkelijk om je oren, daar win je niet mee. Beetje nerveus team dit jaar.

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nou....het was eigenlijk iets meer dan 1 minuut.

Inderdaad wel veel fouten ja, maarja, ik wij een wedstrijd spelen (het team waar ik speel) dan zijn er soms nog wel meer fouten..hahahaha.
    Maarja, mooie wedstrijd, wel mooi detail, iedereen was heel erg rumoerig, maar nadat de 10-7 gescoord was, was iedereen stil
    (was wel een close PAT bij de touchdown van de dragons)

13. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    1 minuut en 6 seconden ja...
    Het werd idd ineens doodstil in de arena, helaas.

Maar Jantje, ff ontopic. Zin om een keer te spelen online? lijkt me wel leuk.

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nee man, jij bent veel te goed, ik moet nog veel oefenen

15. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik trouwens niet voor elkaar krijg en dat doet die nr 1 (flyingarts) heel erg goed, is zelf interceptions maken. Hij neemt controle over de cornerback bij een lange diepe bal en vangt hem op. Als ik dat probeer dan gaan er dingen gruwelijk fout :confused:
    Hij is trouwens wel triest hoor, hij laat zijn aanvallen door de comp uitzoeken (tenzij het een play is die hij niet ziet zitten) en neemt altijd de Rams... beetje beardy maar goed, hij wint wel.

16. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik neem ook altijd de rams, en soms de packers, maar als ik met brett favre speel, dan gooi ik heel veel interception passes, das wel minder, en met kurt warner is dat veel en veel minder.
    Ik houdt ook veel van de vikings, maarja, die zijn in het spel niet zo goed, dussuh.........

17. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem altijd de Titans. Mijn favoriete team in RL is de Colts, maar ja, ook die zijn niet echt suup in dit spel.

18. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde gisteren met de Rams, tegen een Zwitser, die speelde met de Titans.....................

ik heb hem verslagen met 96-3. zat ie lekker te vloeken in het duits :p

19. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    haha, leuk is dat. Dus je word al wat beter zie ik

Maar in ieder geval. Ik heb een thread opgestart die wel interessant is. Het gaat over segasports.de. Het word al veel gepromoot op live, maar ik zou het wel heel stoer vinden als er in nl ook ziets kan worden georganiseerd. Ik heb er de middelen niet voor, maar het moet heel simpel te doen zijn door bv. xboxworld.nl

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=23096

20. Jabba Jaw

Jabba Jaw Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt fokt up man..

NFL2K3 moet al lang in de winkels liggen, hier dus mooi niet
    overal gezocht niet gevonden, Amsterdam, Alkmaar, Zaandam, Purmerend noem maar op gebeld niemand had em in de winkel kon alleen besteld worden
    dus heb ik em 1 week geleden besteld, hij zou er vandaag zijn.. nog nix binnen
    DAMNIT

ben Madden nu wel zat op de ps2
    heb dat spel zo lang gespeeld ik win alleen nog maar tegen de computer op all madden.. maakt niet uit met welk team, is geen fun onrealistisch scores enzo

kan niet wachten op NFL2k3 kijken hoe die speelt

Deel Deze Pagina