Als ik op LIVE! ga wil ik deze game ook kopen, maar ik snap er echt helemaal nix van. Ik hoorde net dat je 4x de kans krijgt om 10 yard te halen, maar is dat altijd 4 beurten, of kan je ook eerder de bal af jatten zodat jij weer kan aftrappen zeg maar.. En word het echt zo weinig gespeeld?
het word nu wel steeds meer gespeeld. En je kan de bal idd afpakken, dan moet zje tegenstander zijn quarterback een fout maken en de bal naar jouw verdediger gooien, een interception of er moet een fumble worden gemaakt (de bal uit je handen laten vallen als je hem 100% onder controle hebt, door bv een tackle) Anders zijn er geen mogelijkheden om de bal te krijgen. (ja, een score van de tegenpartij ) Maar ik weet zeker dat als je eenmaal de smaak van american football hebt te pakken dat je meer wilt!
Het lijkt me echt een woest spel om te spelen! En ik wilde hem ook bestellen! Op www.dvdcrave.com is ie maar 20 euro! Maar dan moet ie weer helemaal uit Australie komen... Het liefst zou ik hem 2e hands kopen van iemand van xboxworld. Ik adverteer op Xbazar, maar niemand reageert er nog op!
Ik heb hem nu geregeld via die xbox live opgeef actie Ik hoop dat als ik hem binnenheb, ik een paar van jullie mag toevoegen aan mijn lijst om me te helpen..
Heb hem gisteren weten te bemachtigen bij MM Amsterdam.. hoewel ik in de nabije toekomst weinig tijd heb om te spelen, kon ik hem niet laten liggen.. heb (nog) geen Live aansluiting, maar zit hier wel aan te denken (zodra ik dit heb, laat ik dat zeker weten )
Ik Vind de laatste tijd echt geen games meer en als je er zelf een maakt duurt het ooit kei lang voor er iemand joint dus zijn er nog mensen die dit live spelen ? Weet iemand of je bij de nieuwe nfl fever 2004 wel tegen amerikanen spellen ? Deze game komt ergens in september uit in europa en heeft ook een XSN funtie
Ik heb hem nu ook! Ik heb het nog niet op live! geprobeerd, want nu kan ik het alleen nog maar op rookie winnen van de computer. Dus dat zoue en slachting worden..
Ik begrijp er nog niet zo veel van! Waar heb je nou dat metertje voor nodig die in die pijl van je speler loopt? Als je A ingedrukt houdt loopt ie vol, maar doet ie voor de rest niets! Wil een van jullie een keer een potje online tegen mij? Dan maken we hier ff een afspraak!
als je vrijdag madden 2k4 voor me koopt is ie voor jou... ff serieus, waarom wacht je niet totdat nfl2k4 uitkomt (ok, duurt erg lang waarschijnlijk) Want online kun je nu toch bijna niet meer spelen, er zijn echt veels te weinig spelers en de offline functies is net zo goed als madden 2k4 die vrijdag uitkomt. Ik zou lekker dat spel kopen en zodra NFL2k4 uitkomt dat spel halen voor online play.
aha! nu heb ik het ook gezien! Maar wat zijn dan die jukes? En er zijn idd ZEER weinig mensen te vinden online! Dat vind ik echt jammer! Want met mensen die je kunnen vertellen wat je fout leer je natuurlijk een stuk sneller! Speel jij ook nooit meer online martijn?
Juke moves zijn plotselinge bewegingen naar links of rechts. Zo kan je een tackle ontwijken. Oh ja, en je hebt ook nog de hurdle (sprong om iemand die op de grond ligt te ontwijken) Ik speel idd bijna nooit meer online (nfl2k3 dan) Maar ik kan morgenavond wel om 20:00. Ik ben dan wel online als je kunt. Dan spelen we wel ff als je zin hebt.
hehe, ik denk niet dat ik er dan ben, want dan speelt nederland tegen tsjechie maar misschien als je nog een andere keer kan?
zondagavond kan ik ook wel om 8 uur. Leuke wedstrijd heb je gezien dan...stinkvoetballers. (ik heb ook gekeken hoor)