ik hoop dat ik hem vrijdag middag heb... en dan ga ik m zaterdag uitproberen www.gschop heeft m voor een mooie prijs!!!!
ik hoorde dat het comminuceren in dit spel niet lekker loopt klopt dit!! ???? ik zou het erg jammer vinden????
ik heb hem ook hij is wel stoer moet alleen ff wennen aand de besturing en scoren vind ik nog kut maar ja dan moet ik eerst maar goed oefenen
Ik heb gisteravond met me maatje 'The BiqLebowski' NHL 2003 zitten spelen, en ik was meteen hooked.. Wat is ijshockey op een console lachen man.. Omdat NHL 2003 geen Live heeft ga ik zeker NHL 2k3 kopen deze week.. Lebowski waarschijnlijk ook (ondanks dat ie al de EA versie heeft).. Via Live kunnen we namelijk veel vaker samen spelen..
Inderdaad . Alhoewel NHL2003 ook rocks maarja geen live en nu ik live heb wil eigenlijk alleen live games, geld ook voor de PC games . Gamen over internet rulez.
heeft iemand ditspel al?? hoe is het spel op zich uitgewerkt? en de live optie? zijn er veel spellen te vinden?
ik heb t spel net, maar heb Live nog nie kunnen spelen, want er is geen hond online!! En scoren is echt moeilijk!!!
ik vind het spel redelijk het is erg moeilijk om tescoren de tussen doorfilmpjes zijn matig/slecht en de voice in game is matig (stotterd vaak) maar hij is best goed voor online . grafisch is het geen paareltje....
tja, ik had eigenlijk een camera a la fifa verwacht, ik vind dit een beetje terug in de tijd (where r u Blades of Steel ).. Speelt op zich wel lekker, maar ja, dat scoren he...
Ik heb hem vanmiddag gehaalt en zal je zo ff toevoegen op mijn friendslist. scoren is erg moeilijk btw.
Ik had al gelezen dat zelfs "newbies" in het spel niet dik zullen verliezen omdat het scoren zo moeilijk is, je krijgt echt krappe uitslagen etc.. De hele uitdaging in het spel zit hem in het uitvinden van manieren om te scoren.. Dat spreekt mij wel aan.. Dat ie grafisch iets minder is dan NHL 2003 van EA wist ik ook al, maar daar koop ik de game niet voor, ik koop het voor de gameplay & Live support.. Als EA Live support had ingebouwd had ik hun versie gekocht, maarja EA is eigenwijs (net zoals MS trouwens).. Balen dat ik zolang moet wachten op NHL 2k3 om dat ie niet op vooraad is.. Ik hoop wel dat ik hem deze week krijg.. :{
Dat klopt inderdaad. Heb net een paar potjes tegen een duitser gespeel die vet beter was als mij maar hij won maar met moeite. Het is zaak om veel en snel over te passen en dan zodra je kans ziet gelijk knallen. Btw. Iedereen die dit spel heeft kan mij adden op je friendslist. Er zijn helaas niet veel nederlanders (nog niet 1 tegen gekomen) op live. Helaas. Je kan me ook een mailtje of pm sturen om wat af te spreken. c you on live i hope @