Shit man, ik zit nog steeds op een antwoord van gcshop te wachten wanneer ik hem kan verwachten.. Ik hoop dat het niet te lang duurt..
hey ik heb een vraag, kun je in-game met elkaar praten? of alleen voor en na de game, en tussen time outs door?
alleen gaat niet altijd soepel... bij mij staat altijd standaard de voice mask aan hoe kun je m automatisch op none zetten???
als je bijv big guy als laatst hebt gebruikt, blijft ie de volgende x op big guy, tot je em zelf verandert...
Hij lag vandaag bij mij in de brievenbus.. Ik ga wel eerst offline een beetje oefenen voordat ik me tussen alle l33t mannetjes op Live ga begeven..
Ik heb het nu een paar keer op Live gespeeld, erg cewl.. Alleen het verschil in skill is wel groot soms.. Er zijn gasten die heel veel scoren, en er zijn mensen (zoals ik) die er moeite mee hebben.. Het is leuker om tegen mensen te spelen van gelijke skill.. Ik heb al de nodige 1-0 uitslagen gehad, ik sta nu 7-4-0 ofzo (7x winst, 4x verlies).. Erg cewl spel, alleen zijn er steeds maar weinig mensen online, dat is wel jammer.. Meer PAL spelers moeten dit spel kopen en ermee online gaan.. Cya on LIVE!!
Hehe ja, dit is een ijshockey spel.. En 1-0 bij american football kan niet eens volgens mij, een fieldgoal is al 3 punten..
He Coolnhl alles goed??? ben je al over je verlies heen van Moto gp1??? hahaha grapje! Ik wilde nhl2k3 tegen je spelen alleen je moest naar school zei je. Alleen ik had dit spel voor een week gehuurd en nu heb ik hem al teruggebracht. Ik zie je wel een keer online!Milo NL!
jah, ik moest ff iets laten zien en als dat goed was gekeurd was ik klaar met school, tis ook goed gekeurd dus Maar goed wie-o-wie wilt???