1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Opzeggen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door FragSoldier, 8 nov 2003.

  1. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    customer care ja, maar dan heb je zo'n optie voor de luieriken en dan gaat t nog fout! wat ben ik ook erg...
     
  2. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan m'n twee trials ook niet opzeggen via het dashboard, hij geeft ook de melding dat het op dat moment niet kan en dat ik de helpdesk moet bellen. Dat ga ik straks dus maar even doen.
     
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, die lui zijn echt aardig. ik had een of andere ivo aan de lijn met een zachte g. prachtig:)
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vast uit Limburg _O_

    Ik moet ook maar is Live abo voor mijn zusje op gaan zeggen. Duurt zoiets lang? Of ben je daarmee in 2 min. klaar.
    Ben wachten bij helpdesks beu 8)
     
  5. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    was zo gebeurt. ik moest mn adres gegevens geven voor de identificatie.
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, inderdaad, je naam, adres, laatste 4 cijfers van CC en het was klaar. Hij vroeg ook nog om de reden van opzeggen.

    Trial abo was direct gecancelled.
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ey, ik ga m'n xbox verkopen maar ik heb pas mijn account verlengt met een jaar. Kan ik het account er gewoon op laten staan zodat diegeen die m'n xbox koopt er verder mee kan spelen of kan hij dan misbruik maken door na het jaar gewoon m'n xbox live weer te verlengen?
     
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij kan er dan misbruik van maken omdat het account met jouw credit card gegevens geregisteerd is...
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan je xbox live account opzeggen en een refund vragen (alleen als je hem met je cc hebt verlengd) heb je je account velengd met een starter kit kan je naar je geld _0/
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb 'm idd met een starterskitje verlengd, nou ja helaas dan :9

    bedankt voor het snelle antwoord _O_
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    je zou ook kunnen kiezen om de opties te beveiligen ... dus je gegevens afschermen en premium content uitschakelen ... dan kan je je account opzeggen als het account afloopt en dan kan hij nog met live spelen....

    Ga je nog een nieuwe console kopen?

    als je weer een xbox koopt voor Halo 2 (koop dan een memory kit en zet dan daar je gamertag op), zodat je over een tijdje met je eigen gamertag verder kan spelen

    Geen idee of je nog een xbox koopt?

    Kan je later je account altijd nog recoverren ... noteer alle gegevens en bewaar deze ergens ... dit moet precies overeenkomen dus noteer alles

    :)
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nope ben niet van plan om nog een xbox te kopen, heb er gewoon geen tijd meer voor, helaas, daarnaast werd het steeds minder druk op xbox live. maarre, ik moet dus gewoon bij xbox harde schijf leeg maken en nog even naar de xbox lijn bellen om te zeggen dat ik mijn xbox live account wil opzeggen?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is de enige oplossing ... dus jij gaat Halo 2 missen... arme ziel :'-(

    in iedergeval veel suc6 _0/
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ach, ik spaar voor een nieuwe pc :9 half life 2 ;) en ook fable zal ik moeten missen maarja :)
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Sorry foutje met post :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is dat nummer voor het opzeggen? Of waar staat dat?
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    stond op pagina 4 in deze thread en voglens mij ook al een keer eerder...

    dit is het nummer dus:)
    0800 023 3894
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Daar kun je het opzeggen?
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    that's what Pejannl said
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ook nog even een vraagje: Ik ga binnenkort mijn huidige gamertag opzeggen (Banjy) en dan ga ik een nieuwe aanmaken (Banjy NL) maar is het mogelijk dat ik eerst twee maanden pak met een trial kaart en hem dan verleng met een starterkit en kan ik ze ook meteen achter elkaar doen (dat ik dus 14 maanden heb :D ) Dus ik doe eerst de trial en 5 min later doe ik me startkit code ook nog eens...

    PS Het moet toch niet zo heel erg moeilijk zijn om een programma te maken dat op een bepaalde (vooraf ingestelde) datum een account op te zeggen?
     

Deel Deze Pagina