1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Opzeggen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door FragSoldier, 8 nov 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan

PS is mogelijk alleen wilt ms datniet, want als je het vergeet is het jou verantwoordelijkheid en moet je betalen

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    je kan volgens mij een trial verlengen met een starterskitje, maar de datum dat je de starterskit activeerd, wordt ook de datum dat je account verloopt(of verder gaat, als je verder wil) dus je kan eerst die trial 2 maanden gebruiken, en dan op de laatste dag verlengen met je starterskit. heb je 14 maanden voor 59,95€

maar dit meot even bevestigd worden door iemand anderrs!

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

nope je kan gewoon verlengen ook als je hem eerder update met een starter veranderd de datum automtisch een jaar na het velopen van je trial

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    oh ok, daarom wou k ook bevestiging he:)
    ofjah, eigenlijk een ontvestiging *)

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoel jij belt. En zegt ik wil dit account stop zetten en dan zeggen zij ok we zetten het in de computer en op die datum verwijderd de computer jou account..

Edit\ Thnx voor je snelle antwoord btw _O_

Laatst bewerkt: 4 jul 2004
  6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    neej, dat kan niet. kijk maar eens op pagina 3 in deze thread.
    dan lees je een gesprek van Pejannl met een medewerker van M$.
    het kan alleen per direct, opzeggen.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik gelezen, echt super interresant :cool: Mooi taalgebruik, he he... Maar het was ook meer een opmerking naar MS toe van: wat doen ze moeilijk het is vast heel (ok vast wel iets overdreven) :) simpel op te lossen........

8. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het al aantal keer gevraagd is, maar ik vind het een beetje verwarrend:
    ik heb een trial, deze wil ik opzeggen voordat het verlengd wordt.
    In de xb live dashboard staat bij je abbonementsdingen (waar je kan kiezen voor maandelijkse, jaarlijkse betaling) staat een knopje UNSUBSCRIBE.
    Nu neem ik tog aan dat account dan gedeactiveerd wordt.
    Maar nu wordt er in verschillende threads weer gezegd dat je naar de helpdesk moet bellen of een mailtje sturen. Nu lijkt mij op het knopje unsubscribe het makkelijkst maar wat is betrouwbaarder? Kan ik beter naar de helpdesk bellen??

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Het kan allebei :). Je kunt het via de unsubscribe doen, en voor de zekerheid nog even bellen. Daar zullen ze echt niet moeilijk over doen hoor. Ze krijgen tientallen lastige klanten :+

10. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *)

Nu schiet me nog iets te binnen:
    De cc die ik gebruik verloopt in april, dan neem ik een andere, maar k wil in maart een nieuw account aanmaken.
    Ik weet dat de optie er staat in het live dashboard, maar ja bij MS weet je maar nooit:
    Ik heb starterskitje gekogt met een kaartje voor een jaar live.
    Als ik die in maart activeer kan ik dan in april nog op een andere cc overgaan??

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar als alleen de vervaldag verandert hoef je natuurlijk niet een heel nieuw nummer in te tikken. Maar je kan tussentijds altijd je CC-nummer wijzigen.

12. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het al enkele malen gevraagd is, maar ben van nature een beetje dom. Dus is mijn vraag: Ik zit nu op Live met een Trial card, maar deze vervalt bijna. Ik ben van plan omgewoon de code van het Starterkitje dat ik gekocht heb in te vullen bij het Live menu:

1) Kan dit, of moet ik men account opzegge en dan een nieuwe maken om toch maar niet die €60 voor een jaarabonement te moeten betalen?
    2) Gaat de periode van 12 maanden dan direct in, of pas nadat de trial is afgelopen?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1 ja
    2 nee,pas als de trial is afgelopen

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een tijdje terug ergens op dit forum gelezen dat als je een trial neemt dat je dan wat cijfers achter je account naam moest plaatsen, omdat je na de trial een nieuwe account aan moest maken ofzo (waarschijnlijk verkeerd gelezen, als ik nu lees dat dat je gewoon kan verlengen).
    Dus dan neem ik nu meteen een andere account naam (zonder 1234 dr achter)
    Bedankt voor het antwoord

15. Dapower

Dapower Dapower NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het weer voor elkaar hoor!
    M'n abbonnement op xbox live liep vandaag 27-2-2005 af!
    Ik heb al een maand geleden een nieuwe kit gekocht van 12 maanden en ik heb nog een starterskit voor drie maanden liggen.
    Nou zie ik vandaag eigenlijk te laat dat m'n subscription al is verlengd met 12 maanden tot 27-2-2006!
    Nou wil ik dus niet dat er 60 euros van mn rekening wordt geschreven.
    Ik de helpdesk gebeld. Zegt ze dat als ik die code dan invul van m'n starterskit, dat dan het geld automatisch wordt teruggestort.
    Maar ik vertrouw het zaakje niet helemaal. Is het niet zo als ik die code invul dat m'n abbonnement met nog is 12 maanden wordt verlengd tot 2007???!
    En kan ik dan ook gewoon m'n 3 maanden kit hiervoor invoeren?
    Z.s.m. antwoordt a.u.b.!

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bel met de service desk van xbox.com ze kunnen het recht zetten

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    mijn account loopt op 12 april af, ik heb echter nog steeds geen mail/bericht gehad, klopt dit?

ik zit er namelijk aan te denken om hem op te zeggen aangezien ik nog een trial kaart heb liggen, als ik dit doe kan ik dan na deze 2 maanden een nieuw jaarabbonement afsluiten met mijn huidige gamertag? of is die voor altijd ''weg''?

grtz gaizka

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Normaal krijg je een maand van te voren een e-mail dat je account gaat verlopen. Als je je account opzegt dan is deze idd weg (je kan hem niet makkelijk terug krijgen) ... je moet je account telefonisch opzeggen

je kan je 2 maanden account laten verlengen met een jaar account

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    aha, dan ga ik denk toch maar voor een nieuw starterkitje,

vreem dat ik geen mailtje heb gehad!

20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik had gedaan, was de dag dat ik het mailtje kreeg (of iets later) m'n abbo omgezet naar een maandabbo n k heb afgelopen maandag gewoon naar xbox gebeld en de dag erop zou ht niet meer werken. ik heb het nog niet gecheckt, maar ik heb wel en bevestigingsmail ontvangen. ik kreeg ook nog een paar onderzoeksvragen waarom ik was gestopt en zo...
    reden is dus: student, weinig geld, weinig tijd, interesse wordt ook minder.

oftewel opzeggen gaat heel makkelijk, nog beter dan aanmelden ;)

Deel Deze Pagina