1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 feb 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    btw, speelde jullie het spel ook zo snel rond?
    net 2 uurtjes gespeelt en zit in episode 8 op easy..
    ok easy is egt super makkelijk, maar ook op normal of hard duurt het niet zo lang;/

2. twist

twist Guest

Mja, tis inderdaad best snel uitgespeeld op easy, maar je kunt bij elk level verschillende wegen kiezen dus het is elke keer dat je het speelt anders.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dat is ook zo ja, tis gewoon egt een top game:), speel hem nu op normal en dan nog ff hard en dan zie ik wel of ik het blijf spelen af en toe (denk het wel, lvl select dan high scores verbeteren is tog wel erg leuk)..

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb hem sinds vandaag en ik ben op normal begonnen en vond het erg moeilijk, k ben tot episode 3eindbaas gekomen op normal mode..
    Toen ff easy gechecked maar die was veelste makkelijk, binnen een halfuur zat ik al in episode 4.. k heb hem toen snel uitgedrukt en ga morgen weer verder met normal, lekker uitdagend..
    Cool spel dat wel!:cool:

5. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey shit, ik kom niet voorbij de eindbaas (lvl 10 dus) in normal, omdat 'ie dan van die stralen op me 'locked' en dan knalt 'ie me af! je kunt dan niet om 'm heen vliegen! aargh!

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je op zijn hoofd locken en klaar ben je (ik vind het nog steeds moeilijk hoor) :D

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zit vast in level 7. Als je tegen die gele slang moet vechten. ik krijg hem maar niet kapot. Hij geneest zich steeds. Kan iemand zeggen hoe het moet?

8. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    MEt je Sterke Draak je weet wel die sterkste. Die Beeste die een circel vormen waar die gele slang door heen gaat gapot schieten daar mee health ie zich.!

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oke bedankt. Ik zal het morgen proberen:)

10. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    No Problem.

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja echt. Ik kom ook niet vorbij die eindbaas in Level 10. De rest van de game ging echt te snel aan me voorbij (ik speel op normal). Maar wat een geluid en beeld. Is trouwens voor het eerst dat ik weer met zwetende handen een controller heb vast gehouden. TOPPIE

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik een engelse handleiding kan downloaden? Mijne kwam in een franse editie.. :{

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een Engelse handleiding bij het spel gekregen, maar ik heb het spel wel pas 3 weken. Ik zou het gewoon bij een winkel gaan vragen of je de handleiding mag ruilen tegen een Engelse.

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Het doosje was ook in het frans, en de cover was ook niet die waar orta met draak door blauwe lucht vloog.(mijne is veel kewler:cool: ) Er waren alleen maar franse exemplaren verder, dus ik denk dat ze die niet hebben. Ach, de tutorial is duidelijk genoeg:)

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoort het trouwens zo, dat als je saved & quit, dat je de volgende keer weer helemaal overnieuw moet beginnen aan de vorige episode??
    En die taal wat ze in het spel spreken, wat voor taal is dat??

16. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo vorige episode ? Je moet dan die episode waar je mee bezig bent overnieuw doen. Die taal is een zelfbedachte taal , "Panzerese" of panzerees of weet ik hoe je dat in het nederlands moet noemen.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jah ok, dat bedoelde ik, dat overnieuw beginnen.
    Enneh.. Kewl! Thx:)

18. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens , wil je een truukje weten hoe je heel snel wat uren erbij hebt ? Moet je wel eerst het spel uitspelen hoor.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt eraan, als dat 'truukje' een Spoiler is, hoeft het niet hoor, ik heb het namelijk nog niet uitgespeelt.;)

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel het ook liever op de normale manier. Zo heb ik er denk ik het langste plezier van.

Deel Deze Pagina