[Centraal] Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 feb 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    maar het is wel verrekte lastig! Ben jij al door episode 4? als ik dat beeld heb verslagen komen er opeens 5 van die draken en dan duurt het niet lang of ik ben dood..

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nu bij de einbaas. De baas bij episode 4 is inderdaad shit. Maar dat beeld is achteraf heel makelijk te verslaan. Die draken niet.
    Je moet glidewing gebruiken bij dat beeld. Dan kun je die roze laser makelijk ontwijken en kun je zijn raketten makelijk uit de lucht schieten. Heavy wing moet je gebruiken als dat beeld effe is uitgelaserd, schieten op de buik.
    Voor die draken heb ik maar een tactiek (dat deed ik) raken wat je raken kunt met de heavy wing, en glide gebruiken om die rode ovale dingen af te schieten.

Ik moet wel effe vermelden dat ik met die hele baas een kwartier bezig was.8)

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had de game bij de pre order besteld, was wel even leuk, maar na de game uitgespeeld te hebben, was het ook meteen einde oefening. Heb de game dus maar weer verkocht..

Ik moet wel toegeven dat het grafisch een juweeltje was.

gr.

mX

4. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Mwah dat valt nog wel mee hoor gewoon Base wing gebruiken , hele tijd op ze schieten en af en toe berserker doen. Wel oppassen als ze van die vuurballen schieten die moet je gewoon kapot knallen. Als je op easy speelt kan het niet zo heel lang duren.

Heb je wel die 20 uur gespeeld dan ? Dan kun je levels kiezen en kun je allerlei draken kiezen ook die eerste draak maar dan vernieuwd en andere draken enz echt heel gaaf.
    Ook dragonmare die bijv. op 32 dingen kan locken. Mijn favo is toch nog wel de Blue Dragon want die is vet sterk tegen alles eindbazen etc. zo kapot.

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, ik zit nu echt helemaal vast bij de baas van lvl 10.
    Het lukt me gamakkelijk om hem in z'n ster-form te verslaan, maar later als hij getransformeerd is gaat ie van die krijsende rooie stralen afschieten om mij waarna ik na een paar keer dood ben.. Tips plz!

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Je moet eerst rustig al die straaltjes locken als ze net beginnen. Dan even wachten, en vlak voordat ie schiet schiet jij. Er zit echt een truucje in.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt, ik zal het proberen:)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag wou ik eens verdergaan met PDO, dus ik ga spelen, krijg ik niks geen punten meer als je iets kapotschiet, er staat ook geen totale score weergave meer boven je HP. Heel maf, nooit last van gehad. Dus ik alle savegames van PDO van m'n schijf afgooien en een new game beginnen.. Zelfde verhaal!:eek:
    Weet iemand hoe ik dit weer in orde krijg? :'-(
    Alvast bedankt :)

9. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0

Moet je naar options gaan en daar kan je veranderen hoeveel info je in je scherm wilt zetten en dat moet je veranderen.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Aha, 't is gelukt!
    Bedankt:)

11. Mc2

Mc2 [TCR]-[Snake]

Leuk Bevonden:
    0
    ff by the way... bu PDO episode 4, The giant fleet (ofzoiets) daar moet je da bij da beeld gewoon eerst een keer doodgaan, dan gewoon continue doen en dan begin je bij het beeld met je volle levens, dan zijn die dragonmares daarna niet meer als tijdverneuken. Oja die dragonmares gewoon aanvallen in je normal mode, zodat je alles kan ontwijken en ze met de berserk een aardige koppijn kan bezorgen. nog een trucje, in de berserk mode van de normal moet je gewoon door blijven schieten met orta's geweertje, zal niet al teveel uitmaken maar je kan er nog wel aardig wat schade mee aandoen.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zo, oud draadje :) Ik heb dit spel weer eens onder het stof vandaan gehaald, en wil nu zeg maar een nieuwe savegame beginnen. Maar ik kan helemaal niks vinden. Dan save je gewoon over je huidige ofniet. Kan het anders?
    En kun je ook aparte levels opnieuw spelen, dat heb ik ook niet gevonden.

Alvast bedankt!

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een nieuw spel begint save je over je oude save game heen, maar de spelminuten die je gaat maken worden gewoon bij je totaal opgetelt.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ok, maar als je dan saved. Hoe kun je de volgende keer dan verder gaan waar je was?
    Want een hele tijd terug had ik hem al uitgespeeld. Als je na het saven nu dus continue doet, ga je weer naar het laatste level i.p.v. het level waar je hebt gesaved de laatste keer.

15. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    gewoon je oude savegame deleten (?)

16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dan ben je de gespeelde tijd weer kwijt. En de nevenverhaallijn die je geunlocked hebt over die jongen.

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is eigenlijk zwaar onder gewaardeerd aangezien het toch één van de beste xbox games is. Prachtige levels, verschillende vijanden, eindbazen, verslavend om te spelen.

18. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ondergewaardeerd? Het spel heeft mooi een ratio van 91% op gamerankings.com. En dat is zeker niet mis 8)

Maar weet iemand nog een antwoord op mijn vraag een paar posts hierboven? :)

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoel door de gamers zelf. De game heeft inderdaad erg hoge punten maar de game is niet massaal verkocht.

20. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil deze game!Alleen kan ik hem nergens vinden!Iemand help!

Deel Deze Pagina