1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 feb 2003.

1. masterape

masterape Guest

Je kunt dit spel al spelen. Of de hoofdpagina moet je ff zoeken naar Panzer dragoon flash ofzo en dan kun je dit spelletje spelen.

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja ik bedoel natuurlijkvan het echte spel:{ Maar was het een grap ofzo? /me weet ff niet hoe ie het op moet vatten:)

3. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ja... het is uiteraard geen enkele vergelijking... beetje vaag

4. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Eers maar eens afwachten, weet niet goed wat ik me ervan moet voorstellen, daarom kom ik ook niet met een vooroordeel

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    PDO gaat ik echt wel halen, dit wordt net zo'n game als ikaruga

1000'en keren spelen om steeds je eigen score te verbeteren, en te patsen tegen vrienden :p, die daarop 1000'en x'en gaan spelen om jouw score weer te verbeteren enz. :p

kan niet wachten tot 21 maart :p

6. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga PDO 100% kopen. Ik wacht er al zowat 5 jaar op. Ik heb alle 3 panzer dragoon games op de Saturn (yup ook Panzer Dragoon Saga :cool: )
    En ik vind het gewoon triest hoe sommigen dit spel al afschrijven omdat het een 'on-rails' spel is. Geloof het of niet, maar dat is een grote pluspunt voor dit spel. De actie is non-stop. Ik speel zelfs nu nog met Panzer Dragoon Zwei op de Saturn en het verveelt nog niet. Dat spel speel je binnen een uur uit, maar is o zo verslavend. Er wordt zo vaak gezeurt over Graphics is belangrijker dan Gameplay. Nou met PDO heb je beide op zeer hoog niveau.
    Dus geef PDO een kans en huur hem op z'n minst. Je zult echt niet teleurgesteld zijn

Laatst bewerkt: 9 feb 2003
  7. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
  8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik heb de demo gespeeld (demo 4.0) en vond het wel lache om de hele tijd te schieten. Ben alleen bang dat het gaat vervelen..
    Ik heb ook gehoord dat ie nogal kort is en dat level wat ik speelde vond ik nou niet zo super mooi. Ik vond de draak ook nogal pixelig maar ja

9. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat dat in de uiteindelijke game wel beter is, aangezien hij in nagenoeg alle revieuws een 10 voor graphics scoort.

10. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game een 10 voor graphics??

hij is wel mooi...maar niet zo mooi vond ik :{

ik vind m ook te simpel (of nie flood?) ik had die demo nog nooit aangeraakt, ik speelde m ff en na 10 minuten kon ik m weer weg leggen wegens uitgespeeld...(die demo dan) ik begrijp heus wel dat de uiteindelijke versie een stuk langer word maar dan nog, met die auto lock van die draak heb je zo alle vijanden van het beeld af...

ik ga m wel kopen omdat ie toch zeer vermakelijk is.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ga hem niet kopen. niet mijn genre. Maar 't is een topgame als je van 't genre houdt. Kreeg allemaal 9's:)

12. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ''hou'' niet van het genre...

maar ik was helemaal verkocht na de demo (ook al is ie zo kort)

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vroeg me eigenlijk af omdat dit een on-rail shooter is..

Is die ook te spelen met een gun?

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Nog niet,het is nog steeds gewoon met de controller op dit moment,mischien dat er 1 aankomt.

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is onspeelbaar met een gun, daar is het spel niet voor gemaakt......

16. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Op het gebied van dit "genre" ben ik dus een 90% NooB en toch lijkt dit mij een zeer vermakelijke game.
    Ik vraag me af of deze game niet zeeer frustrerend is, want kheb ooit wel eens zo`n dergelijke game gespeelt en als je dus een bepaald level niet kan halen kun je de game dus niet verder spelen daarom vraag ik mij af zijn dr een beetje lekkere moeilijkheidsgraden zodat je eerst ff lekker kan oefenen dat lijkt me wel nodig:9
    En de besturing zit dat ook goed?

Verder ga ik de game wel kopen jammer dat het nog zo lang duurt:'-(

En Segata Sanshiro bedankt voor de info, k vind het een mooie boxart

17. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhuh...je zou de draak niet kunnen sturen, morfen en je zou ook niet kunnen locken en dan dat schot uit die draak ze bek doen.

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

en gun heeft ook nog knoppen hoor.

19. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil deze game :'-( NU

20. masterape

masterape Guest

Ik d8 eerst ook hmm niet zo veel aan.Maar ik sppelde de DEMO WAT VERSLAVEND!Zit er een xbox live fuunctie op?

Deel Deze Pagina