mijn vriend heb hem (amerikaanse xbox geen kopie) al en het is echt en vet gaaf spel je merkt bijna niet dat je op rails zit
je merkt voor de dikke 100% dat je op een rails zit, maar das niet erg, als je het hele level door had kunnen vliegen en volledige vrije besturing had dan had je tegen mij kunnen zeggen je merkt niks van die rails...maar nu zekers niet..
Maar als er geen rails was was het spel waarschijnlijk minder actie geweest...nu kun je je volledig concentreren op het schieten anders moest je ook nog vliegen
heb deze game, is wel vet, d'r zijn alleen heel veel eindbazen die allemaal 'n enorme levensbalk hebben, waar je 'n halfuur heel saai dezelfde straaltjes op schiet, maar tegen van die enemy's die eerder dood gaan is 't wel vet, de graphics zijn echt niet normaal mooi. je hebt 10 episodes en daar zitten een paar vage tussen.
Komt een vervolg van PDsaga op de Xbox geloof ik . PDsaga rulezz .. een fantastisch game. Maar PDO vind ik eigenlijk een tegenvaller voor mij. Hou niet echt van gameplay als dat.
in gamequest stond een interview met Akihiko Mukaiyama 1 van de makers van PDO..ze vroegen hem of we in de toekomst meer Panzer spellen konden verw88 en zijn antwoord was
Precies! Ik hoop dat het zo zal gaan! Ik koop hem ook bij de release, ik hoop dat velen mij volgen...
zit er goed uit, alleen volgens mij is dit van een cut scene genomen. Is er trouwens ook een demo van dit spel. Ik zou hem graag is willen spelen. Lijkt me vet.
Voor degene die niet overtuigd zijn van de schoonheid van deze sublieme must-have (eindelijk weer, de derde pas...), check dit filmpje: http://ebdownload.gamespot.com/files/GameSpot/gs/2003/01/pdox0113vr_qt.zip Natuurlijk, schoonheid zegt niet altijd alles, maar in dit geval zeker wel!