Ik heb het filmpje van DiaLogical bekeken, op pagina 4, ziet er echt wel vet uit. Ik ben overtuigd. Naar 5 reviews te hebben gelezen boven de 9 als cijfer. Dat word 21 maart naar de local game boer
PDO is een topgame..het heeft het allemaal: sfeer, graphics, gameplay,verhaal! Alles samen te vatten in 1 woord: UITMUNTEND! Heb hem al gereseveerd!
Ik gaat hem ook kopen. Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen, maar dat zal me een zorg zijn. Dit wordt gewoon vet.
ik ga em niet kopen. ik heb niet veel geld voor games, dus ik koop alleen degene die er voor mij echt uitsteken. panzer dragoon orta lijkt mij zeker belachelijk vet maar ik houd dan liever geld over voor andere toppertjes.PDO heeft trouwens een best wel goede langdurigheid, je kan het eerste deel van panzer dragoon unlocken en nog veel meer extra shit
Ik ga hem zekers kopen! zo veel goeds over gehoord en het doet me weer denken aan starfox(N64) en lylatwars(SNES) ook een van te voren uitgestippelde roete die je moet afleggen maar ondertussen wel lekker knallen.
Stop nou eens met lekker maken 21 maart duurt nog 3 weken Maar ik vind het cker gaaf dat je de ouwe game kunt unlocken, dat geeft toch een extra boost wil om hem uit te spelen...bij de meeste games krijg je een filmpje of helemaal nix, ik kan dit soort bonussen altijd waarderen!
Wow nu ben ik echt wel overtuigd. Deze game moet ik hebben. Het is nog een dure maand voor mij zo, MGS2 moet ik nog halen en Toejam and Earl... Nouja het is nog te doen.