welke winkel want ik woon in een boeren dorp namelijk en houd jij je hooft Xenox je verpest het allemaal
Kan je nou eigenlijk wel een beetje van het pad afwijken om vijanden te ontwijken of kan je echt alleen schieten?
Dat is wel gaaf, dan is het ook niet zo erg dat je een vast pad moet volgen, vijanden ontwijken maakt het wel interessanter.
dit spel is echt heel gaaf, hele mooie graphics, moeilijke levels dus je speelt het niet 1 2 3 uit. level 1 kreeg ik na een aantal keer proberen niet uitgespeeld. moeite waard om te kopen, ik koop 'm zeker.
Ik heb hem !! echt een heel mooi spel, na het demo level word het alleen nog maar beter. Het is wel een moeilijk spel. Het is geen spel dat je lang achter elkaar speelt(of je moet echt een liefhebber van het spel zijn) Maar zeker een aanrader voor iedereen !
Heb vandaag de OXM gekocht met demo van panzer dragoon orta in,en ik moet zeggen,ik vind hem eigenlijk zelf nog wel wat tegenvallen.Lijkt me snel eentonig worden,dit is denk ik mijn smaak,hope other people still have fun with it though...
Ik weet nog nie wat ik doel of ik koop hem nu of ik haal hem uit de budgetbak het is een moeilijke keus want er komen nu veel goeie spellen uit duzz. Maar met de gameplay zit het wel goed je moet morphen en dergelijke.....ik zit zwaar te twijfelen om hem te kopen...als ik hem koop horen jullie het als eerst
Mmmm... Ik ben erg onder de indruk van dit spel, het kan zijn dat het op den duur wat in herhalingen zou kunnen vallen... Toch ben ik steevast van plan het spel aan te schaffen... Ik heb geen demo, maar heb wel de gamemovies gezien, erg mooi... Hoewel ik weet dat graphics niet alleen de game maken... Hopelijk ligt het spel einde van de komende week in de winkel, want ik ben zeer benieuwd... De reviews op het web klinken goed, ik heb er alle vertrouwen in... Maar je moet er wel van houden, van dit soort games, dat is natuurlijk met alle videogames zo...