ik ga m straks halen. ik hoorde wel dat hij op easy in 4 uur is uittespelen dus misschien ruil ik hem maandag weer als ik hem heb uitgespeeld (ookal heb ik nog niet alles geunlocked)
Je krijgt idd de originele Panzer Dragoon dan... Kijk maar dat filmpje van PDO op Xbox.com bij G4, daar lateb ze er zelfs een stukje van zien
Iemand al bij episode 10 ik krijg die ene baas niet dood (Nou ja hij vermoord mij voordat ik hem kapot kan maken) Ik heb de ster wel al kapot gemaakt maar daarna vind ik het vet moeilijk iemand tips?
Bij vormen 2 en 3 gaat hij jou locken. Je moet dan op zijn kop locken om zo zijn lasers te stoppen. Easy
was foutje je krijgt hem na 5uur of op easy uitgespeeld na 15 uur of op hard krijg je level select of zoiets
heeft iemand ook een idee of er ook een extra verhaal in zit dat je als een dragonmare kan spelen? want die zijn wel heel wreed! *is iemand het ook opgevallen dat de draak in de ingame filmpjes kleiner is dan in de gewone filmpjes? neemt wel een beetje het gevoel weg dat je om een machtig beest zit.
Weet iemand trouwens hoe je die eindgast van episode 8 killed. Want hij begint me echt zwaar te irriteren.
kheb ook net PD gekocht, en hijs echt wreed!!!! Maar waarom is het boekje dat er bij zit alleen in het Frans?? Alleen de laatste twee paginaĆ” zijn in het nederlands
Boss van episode 8 moet je gewoon met Heavy wing op zijn weak spot locken. Zodra hij je wil aanvallen ga je ven naast hem en weer terug. Later gaat hij met die vage dingen rond hem draaien. Dan moet je Glide Wing gebruiken en gewoon ontwijken.
O gelukkig ik heb hem ook gekocht (uber game overigens) maar het boekje is bijna helemaal in het frans. Naja niet dat ik het boekje lees maar toch vaag..... PDO for president !!!!
bij de dixons hadden ze het over een fout maar ik mag hem volgende weeek ruilen voor een goede muhahaha