Waarschijnlijk komt de naam van de CreduitCard niet overeen .. vul onder naam de naam adres woonplaats gegevens in van de eigenaar van de kaart
heb ik ook al 3x nagekeken is niet het probleem heb kan toch wel mijn mijn adsl of niet ??! ik download 70 kb ik weet niet precies wat de naam is ik bel wel even mijn vader op.
de MEESTE zeg ik dan ook, maar laten we even een overzicht maken van werkende en niet werkende alcatelĀ“s.
Dat is hier dus hardstikke offtopic. Toch even helpen: Je moet straks gewoon de disk van je starterskit in je Xbox steken dan gaat het goed. En nu terug naar topic.
Idd. dat heb ik namelijk ook gehad en was direct verholpen toen ik de CD van de starterkit gebruikte. Mijn modem: Alcatel speed touch home van ongeveer twee jaar oud, doet het perfect.
Dat is nogal simpel. Als je even op het forum had rondgeneusd dan had je geweten dat een rechtstreekse verbinding tussen Xbox en Alcatel modem niet werkt (met KPN ADSL, dus). Maar als je een Alcatel met ingebouwde router gebruikt dan werkt het wel. Zo eenvoudig is dat. Heb je een Alcatel multi-pc modem dan kun je je Xbox rechtstreeks aan je Alcatel hangen. Heb je alleen maar een modem, en heb je hem niet 'getweakt', dan MOET er een router tussen.
A: Abonnement Mxstream/ 1: Naam providerPLanet internet 2: Soort abonnement (naam, type)Advanced 3: Kabel, ADSL, of anders? Adsl 4: Up- en downloadsnelheidNu ff niet relevant volgens mij B: Hardware 1: Modem merk en typeAlcatel speed touch 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type)ja Broadband sitecom 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)Liever niet mag wel. Xp 5: Direct Connection Ja/Neenee 6: Crossover kabels in gebruik? netwerk kabels ofzo. ja 7: Hub in gebruik?ja C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway ?leg eens uit 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? JA D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? ja 2: Dashboard versie? ?? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Tot Dat DNS gezeik! die kan die niet vinden 4: Wat is de exacte foutmelding? Dns servers could not be reached help me please
Reset ff je RouteR met de CD die je erbij gekregen hebt, dan zou het moeten werken. Let er ook op dat je geen crosskabels hebt gebruikt.
"Single user modem" nog wel. Oke, ik neem de uitdaging aan: 1: Wat is het type nummer van je modem? 2: Heb je een router in gebruik? 3: Gebruik je internet connection sharing (of "Delen v.d. Internet Verbinding"?) 4: Heb je je modem getweakt? Surprise me!
Ik neem aan dat je dat tegen mij hebt. Op die cd staat een manual en een map software. maar als ik die setup (die in de map software) installeer veranderd er niet veel. Hij installeert alleen maar de manual volgens mij. Niets over resetten ofzo.
1: 510 2: ja normaal wel maar ik kan me xbox dus ook direct aansluiten 3: normaal alleen via mijn router 4: nee