1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Planet en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door brogum, 12 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Planet (advanced) en gebruik een Alcatel Speedtouch 510 en alles werkt perfect dus :)
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    OW, wat ik wel raar vind is dat ik in UC met mijn 256 upload maar en game kan hosten voor maximaal 5 spelers.
     
  3. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hier issie dan, HET Wazigste probleem.

    Een m8 had zn Xbox ff meegenomen om mijn verbinding te testen. Omdat ik al via Gayspy tunnel speelde, moest het bijna wel goed zijn. En dat was het ook, in principe. Maar nu het probleem, als ik iets wil downloaden (bij Ghost recon, mech-assualt, splinter cell of unreal championchip(deze heb ik geprobeerd)) Krijg ik steeds een netwerk error. Spelen werkt perfect, maar downloaden van content begint ie te ouehoeren over me netwerk connection........ En dit terwijl de MTU op allebij de nic`s in mijn pc (die ICS`t naar de xbox) op 1478 ofzow staan. Dus dat zou t nie moeten zijn. Wat nu?
    Wie moet ik eventueel bellen, M$ of Planet?
     
  4. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de zelfde abbo als ik en bij mij doet ie het nu perfect.
     
  5. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft me een week geduurd maar ik ben nu eindelijk LIVE:D
    Kheb adsl basic/comfort hoe je het ook wil noemen, kheb wel nog een router moeten kopen maar is dan nu ook eindelijk gelukt!

    ff alles op een rij: planet adsl basic/comfort met een sitecom broadband router van 80 euro.

    je hebt ze wel goedkoper maar omdat wij meerdere pc in huis hebben, hebben we dit model met 4 uitgangen genomen.
     
  6. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mr JoinT ik heb precies hetzelfde probleem en kan ook de oplossing niet vinden. Ook ICS connection via pc/adsl comfort.

    En het zou gewoon moeten werken dus heb ik niet echt behoefte om een router er bij te gaan kopen.
     
  7. bartje_bartje

    bartje_bartje pro

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb ook adsl/comfort en ik heb ook een router moeten kopen - de router doet het prachtig hij is van e-tech met een 4 poorts switch - maar ik krijg me live nog steeds niet aan de praat - en toen ik naar planet belde wisten ze niet waar ik het over had (live ???? wat is dat??? euhhh waar is dat voor???? oh ik zal het ff vragen??) dus ik xbox service lijn bebeld en die zeiden dat ik 3 poorten moest openen udp 88 udp 3074 tcp 3074 maar nu krijg ik het nog steeds niet voor elkaar ?? hoe heb jij dat gedaan???
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb adsl lite van planet. Kan ik daarmee ook op live. Heb gehoord dat het wel kan en van andere dat het niet kan. Dus kan het wel of niet
     
  9. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    al lees je nou ff dit topic door |:-
     
  10. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, je hebt een upload snelheid van minimaal 128Kbit (16KByte) nodig. Een beetje beter lezen/zoeken had je dit antwoord ook 80x gegeven.

    -edit- typo
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  11. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met content downen/whacked met het alcatel speedtouch home ethernet modem is bij heel veel mensen het geval. Er is nog maar 1 oplossing op het moment, dat is door het modem te tweaken, of een router te kopen (de eerste optie scheelt een hoop geld en geeft je in combinatie met een hub/switch hetzelfde effect) Ik wacht persoonlijk, tot planet ondersteuning hiervoor gaat bieden. Omdat ik een toch een alternatief heb voor de content download.

    Tevens is het aan te raden de MTU van alle verbindingen/nic`s op je pc te verhogen naar 1500. Dit bleek bij mij iig de oplossing te zijn voor een hoop connection loss problemen die ik soms midden in games had, waardoor ik dus uit de game knikkerde.
     
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Die opstelling (bij het filmpje op je demo wordt het uitgelegd als optie 3 - shared connection) krijg/heb ik ook, maar kan iemand mij even precies uitleggen wat ik dan aan de instellingen van de pc moet veranderen want daar is mijn pa niet zo fond of...

    Ik moet ook nog mijn verbinding delen...hoe werkt dat met windows 98?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2003
  13. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, voor iedreen is de link te vinden die alle info geeft over het delen van je verbinding.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2003
  14. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mannen ik heb gehoord dat je met die alcatel home speed touch isdn niet met een router kan!!!!!|:- :'-( :mad: ik heb vandaag net een router gekocht, die sitecom hoor ik dat ineens. ik heb alles geinstalleerd, mn internet (mxstream) doet het maar xbox live geeft een dns fout aan. ip enzo is dus wel goed. plz iemand help me
     
  15. toaster

    toaster Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vul de DNS servers handmatig in:

    195.121.1.34
    195.121.1.66

    Heb begin maart ook een kerel aan de telefoon gehad die vroeg om de DNS servers....waarschijnlijk had hij hetzelfde probleem.

    Je kan wel bij Planet Internet gewerkt hebben, maar waar dan? In die goeie oude tijd dat we nog in A'foort zaten? Nu zitten we namelijk in Enschede(SNT) Aantal mensen wat eerder in Amersfoort zat en nu in Enschede is op 1 hand na te tellen. Werken heel veel nieuwe mensen bij Planet....dus de technische kennis is niet van een hoog niveau.

    Als je weer eens belt met de helpdesk van Planet...moet je maar eens vragen: "Waar zitten jullie eigenlijk?" Dan krijg je een ontwijkend antwoord(er omheen lullen)
     
  16. Prikkie

    Prikkie MASTER

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook Adsl Planet Comfort met ALCATEL SPEED TOUCH HOME MXSTREAM....

    Heb vandaag een router gekocht (Broadbandrouter van Sitecom)

    Vanaf de modem heb ik een draad naar de router en vandaar naar de xbox (heb dus geen draad naar pc)

    Ik heb net die dns getallen ingevuld, maaar hij doet nog steeds niets....

    Ik moest deze namelijk ook nog als enige....

    Iemand idee wat ik moet doen?
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar hoe moet dit dan makkelijk? Ik heb dat Sygate Home Network gedownload, maar daar snap ik weinig van..
     
  18. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor iedereen die nog problemen heeft. Sygate Home Network downloaden en bij configuration, advanced doen. Daar onderaan de MTU van 1300 naar 1500 zetten, en je kan content downloaden!
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Speedtouch is een USB hub, die heb ik ook. Je had dus een netwerkkaart moeten kopen (8euro) ipv een router (50+euro) want je hebt voor een USB hub een shared connection nodig. Hopelijk heb je je bonnetje nog...
     
  20. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kan je zien welk type alcatel je hebt?
    kan er misschien een planet internet met xbox live! FAQ komen?
     

Deel Deze Pagina